TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Prijs - kwaliteit, TOP!”
Beoordeling van Fish and Eat

Fish and Eat
Geclassificeerd als nr. 125 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Frans
3 januari 2019 beoordeeld

Fish&chips en cassoulet waren uitstekend! De bediening verliep zeer vlot en het personeel was vriendelijk en beantwoordden met plezier vragen rond gerechten.

Datum van bezoek: november 2018
gbmmanagers, Manager van Fish and Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Beste Sarbiel,

Bedankt voor deze mooie review over ons geliefde restaurant.

28 december 2018 beoordeeld

donderdagavond kreeftenavond - prijs kwaliteit en service (ook de wijn) uitstekend, snelle bediening en correct - we komen zeker nog eens terug

Beste Gast,

Ontzettend bedankt voor deze mooie review van ons restaurant. Daar worden wij erg blij van.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we met 2 gaan lunchen. De ontvangst was met tegenzin, ze hadden niet veel zin om te werken denk ik. Ook tijdens de rest van het eten kort en niet gastvrij. We voelden ons niet welkom.

Eten was ok, niet waw.

Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2018
gbmmanagers, Manager van Fish and Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste Filip,

Bedankt voor uw review. Wij gaan hier zeer zeker mee aan de slag want gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel!

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een echt vis restaurant. Op een goede plek vlak bij de Vlaamsekaai waar je gratis kan parkeren.
De inrichting is echt basis, met lelijke viezige tafels en harde stoelen, 1 toilet voor dames en heren samen, en niet erg proper.
Bediening vriendelijk. Kaart is prima maar niet heel uitgebreid, vooral fruits des mer. Die schalen fruits des mers heb ik elders voor hetzelfde geld veel groter en uitgebreider gezien. Krabcocktail met een hele zure avocado mouse eronder, heel karig krab erin en veel te duur voor wat het is. Ravioli met zeebaars prima, maar de gevraagde lepel kwam pas nadat het op was, jammer.
Voor koffie en thee na kan je beter elders gaan, thee was nagenoeg op / geen keus, en koffie standaard, met een koekje van de Ikea !!!!
De Siciliaanse Grillo wijn was uitermate droog. Kreeg na een slok maagzuur, geen aanrader.
Gamba’s zagen er heerlijk uit.
Desserts niet geprobeerd.

Beste gast,

Bedankt voor uw review over ons restaurant. Wij gaan zeer zeker met alle feedback punten aan de slag zodat u bij een volgend bezoek een 5-sterren review kan schrijven!

22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

bistro fish and eat in de vrolijkstraat in “zuid” is een klein en knus restaurant. 10 tafeltjes en weinig personeel, 2 mensen in de keuken en 1 aardige meneer in de bediening.
een best wel ruime keuze op de menukaart. moeilijk kiezen!
ze zijn gespecialiseerd in fruit de mer, maar wij kozen toch maar iets anders:
cocktail van noordzeekrab, met avocado, getoaste dunne stengels brood (echt een super gerecht). verse oesters, 3 verschillende soorten.
als hoofdgerecht werd er ravioli van zeebaars met krab en calamaris gekozen, een specialiteit van chef-kok mo. een heerlijk gerecht met een zalige saus, en wat geschaafde kaas eroverheen.
3 in de boter gebakken sliptongetjes, altijd lekker!
en het laatste gerecht was dorade royale puttanesca, mooi op de huid gebakken met een ratatouille.
dit allemaal vergezeld met een heerlijke wijn, la mura, grillo uit sicilië.
kopje koffie toe.
een goed adresje in antwerpen, zalige vis, aardig personeel en en een goede sfeer.
alleen de wijnkoeler kan beter, een plastic wijnkoeler die veel te groot is op de kleine tafels - een simpele smalle hoge metalen wijnkoeler zou minder ruimte in beslag nemen.

Beste Betty,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze prachtige en uitgebreide review van ons geliefde restaurant. Daar worden wij erg blij van.

Reizigers die Fish and Eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Fish and Eat geweest? Deel je ervaringen!