“Oudejaarsavond”

za 19/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 233 van 1.872 Restaurants in Antwerpen
1 januari 2019 beoordeeld

We zijn super ontvangen, het personeel was heel vriendelijk en bovenal hebben we hier heel lekker gegeten. Zeker een aanrader. Wij komen zeker nog terug

Datum van bezoek: december 2018
Jaser D, Manager van 't Braboke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Bedankt Voor u leuke reactie ,we gaan het zo werder doen.
Mvg. Team Braboke

7 november 2018 beoordeeld

de bediening zoals het eten was van topkwaliteit dit restaurant mag bij de eerste klasse restaurants gereknt worden

Datum van bezoek: oktober 2018
Jaser D, Manager van 't Braboke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Bedankt vor u leuke en eerlijke Reactie

6 november 2018 beoordeeld

het eten was heel lekker en dan het dessert de wafel met room dat was af we komen zeker terug en vertel het verder aan vrienden en familie nog maals bedankt

Datum van bezoek: november 2018

Bedankt Voor u reactie .
jullie zijn alltijd terug welkom .

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is prima eten. We hadden een 3 gangendiner. De carpaccio (het vlees) was niet zo lekker. Maar ik zal zeker een wafel bestellen die zijn hier heerlijk! Het personeel is ook heel goed, behulpzaam en aardig.

Datum van bezoek: oktober 2018

Bedankt voor u reactie het helpt ons veel .
Mvg. Team Braboke

18 augustus 2018 beoordeeld

Aardige bediening, vele keuze aan gerechten. Je hoeft niet lang te wachten. Eten staat zo op tafel. Favoriet bij ons en velen gasten in het restaurant is Zuurvlees met frietjes. Jammer alleen dat de patat geen smaak heeft... ja dit vond ik minder. De garneerde gemende groene sla is heerlijk vers. Eet hier simpele gerechten - je hebt een mooi uitzicht op het plein en de prijzen zijn ook navenant evenredig.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 't Braboke bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In 't Braboke geweest? Deel je ervaringen!