“Goede Italiaan”

Geclassificeerd als nr. 245 van 1.719 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 mei 2018 beoordeeld

Goed en lekker gegeten zonder echt speciaal te zijn. Zeer tevreden over de tonijnsteak. Zeker een bezoekje waard als je Italiaans wil eten.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de pasta als de pizza zijn erg goed bevallen. Voor de liefhebber is er ook voldoende aanbod in wijn. Personeel was (mogelijk vanwege de drukte) wat onpersoonlijk en niet geheel klantvriendelijk.

5 februari 2018 beoordeeld

Toevallig met zen tweetjes hier naar binnen gelopen.
We hadden geluk want een kwartiertje later zat het hele restaurant vol.
Nog een aperitief gedronken en nadien een heerlijke pizza gegeten.
Ook de huisgemaakte tiramisu is echt een aanrader.
Dit alles voor een hele schappelijke prijs en bij echte Italiaanse sfeer!
Wij gaan zeker nog eens terug!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In december bezochten we dit restaurant samen met 2 andere koppels. We hadden op voorhand gereserveerd maar kregen toch wat een ongelukkige tafel dicht bij de deur. Het was zaterdagavond en het restaurant zat goed vol. Lekkere authentieke Italiaanse gerechten maar de bediening viel wat tegen. Eerder een koele ontvangst. We hadden bv een fles plat en bruis water besteld. Zonder te vragen wat ieder wou gaf de serveerster aan iedereen bruis water. Ook was de wachttijd vrij lang. Tafeltjes die na ons toekwamen waren sneller bediend. Op eten was niks aan te merken, maar met een iets minder lange wachttijd en een vriendelijkere bediening waren we hier heel tevreden buiten gestapt.

29 december 2017 beoordeeld

we komen hier al jaren op vrijdag en de Italiaans familie ( vader, dochter en zonen )die het uitbaat zijn super vriendelijk met een optimale prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader is hun zelfgemaakte zeer pikante saus ( vermoedelijk tomaat/chili mengeling) die op de pizza's een finishing touch geeft ( voor de liefhebbers) andere gerechten op de kaart zijn zeker ook de moeite waard en met liefde bereid. Vroeger al wat personeelswisseling maar nu al lange tijd zelfde en goede bediening. Het wordt steeds moeilijker om daar binnen te vallen zonder reservatie, een goed teken m.i.

Reizigers die Nuova Era bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Nuova Era geweest? Deel je ervaringen!