“Leuk, maar druk”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 134 van 1.594 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In dit interieur dat wel uit de jaren 1930 lijkt geplukt met een typische tegelvloer en "lampes belges" mag u zich verwachten aan no-nonsense Belgische kost met een biertwist. Om helemaal in de juiste sfeer te geraken drinkt u uw biertje aan tot tafels omgevormde gistpersen en zit u op halve foeders (oude biervaten) die tot stoelen zijn verbouwd. Uw keuze maken uit de 25 bieren van het vat en meer dan 300 flessenbieren vraagt bijna een heuse studie! Daarom is er een bierencyclopedie met foto's en uitleg en op vrijdag een biersommelier.
19 juli 2020 beoordeeld

Bierliefhebbers komen hier zeker aan hun trekken dankzij het zeer ruime aanbod aan Belgische bieren. Anderzijds moet je er wel wat eurootjes voor overhebben, de prijzen zijn gewoon duur te noemen. Maar het zal wellicht niet heel veel duurder zijn dan in de andere zaken in de buurt.

Op het terras is het ontzettend druk en eigenlijk niet zo heel gezellig. Wij raden aan om binnen van de rust en het authentieke interieur te gaan genieten. Ga zeker ook een bezoekje brengen aan de toiletten, zo passeer je de indrukwekkende bierkelder.

Jammer was wel dat het niet mogelijk was om één bolletje ijs te bestellen. Ze serveren enkel dame blanche, en willen geen wijziging in dat gerecht aanbrengen. Zo hebben we dus voor ons 4-jarig zoontje een dame blance van 9 EUR moeten bestellen, met drie bollen ijs en chocoladesaus die hij niet lust.

Datum van bezoek: juli 2020
GrandTour32826833396, Eigenaar van Bier Central Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dag Lev, Lee & family,

Bedankt om ons je eerlijke mening te delen. Je opmerking over het bolletje ijs nemen we zeker mee, want je hebt zeker een punt.
Blij dat je ons interieur apprecieert. En zoals je hebt kunnen vaststellen zijn er nog veel soorten bier in onze bierkelder die je kan komen proeven. Hopelijk tot nog eens. Peter

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, maar al drie keer gehad dat je bijna half uur zonder drinken zit. Ook met afrekenen heb je pech, het duurt erg lang voor er wordt gereageerd.

Datum van bezoek: juli 2020

Dag Mark. Dit vinden we spijtig en we gaan er onze mensen zeker op aanspreken. Hopelijk zien we je nog eens terug. Peter

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel bierkeuze in een gezellige bar. Eten was niet zo spannend, ook had de onvriendelijke bediening het helemaal niet onder controle waardoor wij koud eten kregen, en veeeeeel te lang op ons drinken moesten wachten.

Datum van bezoek: juli 2020

Dag Cherelle. Bedankt voor je opmerking. We zijn blij dat je ons ruim bierassortiment weet te apprecieren. Aan de snelheid en goede bediening werken we verder. Hopelijk zien we je nog eens zodat je het zelf kan ondervinden. Peter

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Mekka voor de bierliefhebber! Mooie en overzichtelijke bierkaart (meer een boek ) en bijpassend eten.
Geen hoogstaande gastronomie, maar gewoon lekkere voedzame gerechten bij alle mooie bieren.
Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2020
heybelgium, Marketing van Bier Central Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Hey Caedalus, bedankt voor je fijne feedback. Alvast tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Steven Truyman.

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke avond gehad! Mede door mijn leuke gezelschap maar ook zeker door Bier Central! Personeel was top!

Datum van bezoek: februari 2020
heybelgium, Marketing van Bier Central Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste Klant,

Bedankt voor je fijne review. We hopen U snel opnieuw te mogen begroeten.

met vriendelijke groeten,
Steven Truyman

Reizigers die Bier Central Antwerpen bekeken, bekeken ook

In Bier Central Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!