TripAdvisor

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 154 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In dit interieur dat wel uit de jaren 1930 lijkt geplukt met een typische tegelvloer en "lampes belges" mag u zich verwachten aan no-nonsense Belgische kost met een biertwist. Om helemaal in de juiste sfeer te geraken drinkt u uw biertje aan tot tafels omgevormde gistpersen en zit u op halve foeders (oude biervaten) die tot stoelen zijn verbouwd. Uw keuze maken uit de 25 bieren van het vat en meer dan 300 flessenbieren vraagt bijna een heuse studie! Daarom is er een bierencyclopedie met foto's en uitleg en op vrijdag een biersommelier.
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van een biertje houdt dan moet je hier wezen. Met 300 verschillende biertjes is er genoeg keuze.

11 augustus 2019 beoordeeld

Bier Central heeft 300+ bier op de kaart staan. Nou ja kaart... het was een eerder een dikke glossie. Het bier wordt snel geserveerd in het bijbehorende glas.
Ook heb je de mogelijkheid om er te eten en weten ze ook te melden welk bier het beste bij je maaltijd past.

3 augustus 2019 beoordeeld

Leuk restaurant, topvriendelijke bediening en lekker eten. De bierkeuze is reuze gevarieerd en met prima suggesties doe je mooie ontdekkingen. Carolus Classic op ‘t vat is top en een Bolleke móeet je natuurlijk drinken;) Wij komen daar zeker eens terug!

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig assortiment bieren. Duidelijk gerubriceerd en omschreven op de kaart. Vriendelijk personeel voor eventuele verdere uitleg.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt eens een keertje gek doen? Ga dan hierheen! Bier Central heeft 300 soorten bier op de kaart staan, ik keek m’n ogen uit. Want welke moet je kiezen? Het is ontzettend lastig, maar ik was in een ‘gekke bui’ en koos voor de Chapeau Banana, lekker vreemd! Het bier werd snel geserveerd, ieder biertje met z’n eigen glas. Erg leuk! Al snel raakte we in gesprek met de mensen naast ons, wij hebben hier nog lang gezeten, heel gezellig terras op een leuke plek, prijzen liggen hier wel wat hoger. Zeker een aanrader, je kan hier uit zoveel biertjes kiezen, echt bizar!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bier Central bekeken, bekeken ook

In Bier Central geweest? Deel je ervaringen!