Levi v

Fantastisch!

5,0 van 5 bollen21 mrt 2024 beoordeeld
Wat een fijn verblijf! We hadden een hele ruime kamer met 3 etages. Het was schoon, het is van alle gemakken voorzien en heel comfortabel. De eigenaren zijn super vriendelijk. Echt een aanrader als je een goed verblijf in Antwerpen wil! Wij komen zeker nog eens terug.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
6.9 km van B&B Luxe Suites - Studios 1-2-3
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2024

We sliepen in Ocean Dive en dat was een schot in de roos. Een prachtige kamer met blauwe details. Het is ruim met een mooie keuken/eethoek, de verdieping erboven een zitplekje en op de bovenste verdieping vind je de slaapkamer met badkamer (heerlijke douche!). Een echte aanrader met heel fijn ontvangst. Daar willen we nog een keer slapen!

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 27 februari 2024 via mobiele applicatie

Een zeer aangename ontvangst door de gastheer, mooie en propere kamers. Gemakkelijk bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer. Mooi verzorgd ontbijt op het afgesproken uur. Een echte aanrader als je in Antwerpen wil verblijven. Echt top

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 februari 2024 via mobiele applicatie

Zeer leuke B&B in het hartje van Antwerpen.
Heel vriendelijke en toffe eigenaars. Uitgebreid ontbijt op de kamer. Ruime en nette kamers. Kortbij openbaar vervoer. Een echt aanrader voor een weekendje in de lekkerste stad van Vlaanderen.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 9 november 2023

Fantastische ervaring ! Zeer ruime studio en was zeer netjes . Onze dochter heeft een fantastisch weekend gehad en heeft enorm genoten van het bubbelbad en het heerlijke ontbijt . Ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam .

Kamertip: Zwembad en ontbijt kan je reserveren bij aankomst
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 22 september 2022

Mooie studios, heel ruim, voorzien van alle comfort, dakterras, ...
De heren des huizes zijn zeer behulpzaam.
Ontvangst is top!
Ik overnachtte zowel in Ocian Dive waar het dakterras en de ruimte alles had wat je nodig hebt. De Asian Dream heeft dan weer een jacuzzi én een terrasje om lekker te ontspannen. Gewoonweg heerlijk!

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken