Hotel National
  • Inclusief ontbijt
171 US$
153 US$
  • Zwembad
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
184 US$
118 US$
106 US$
Park Inn
  • Restaurant
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
Orbitz.com
67 US$
  • Bar/lounge
17 januari 2018 beoordeeld

Locatie ideaal voor mijn doeleinden. Baliepersoneel niet echt vriendelijk. Gang en lift geven onverzorgde indruk. Kamer kan er mee door. Douche en WC in apart kamertje. Goed bed, wat toch belangrijk is. Breakfast rudimentair. Een tas koffie of thee, keuze tussen 2 soorten beleg. Eieren waarmee je kon tennissen. Personeel Nederlands onkundig.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een slecht hotel dat draait op een persoon, die weliswaar vriendelijk is, maar niets kan of mag doen zonder haar baas. Eerst een ellenlange discussie over mijn geboekt èn betaalt ontbijt. In het Engels dus! China lijkt dergelijke hotels overgenomen te hebben met hun bijbehorende hygiëne normen. De kamer is uitgeleefd en het bed is op. Dit lijkt meer op een versleten rendez-vous hotel. De douche kon er mee door maar de toiletpot was gewoon vies!!! Toen ik s morgens toch maar gewoon ging zitten voor mijn ontbijt kreeg ik na dezelfde discussie en een papieren bewijs van mezelf toch nog een ontbijt dat geen 3€ waard was. Wel 10€ betaald. Ik ben vertrokken en werd vriendelijk uitgewuifd door dezelfde deskhulp. NOOOOOIT MEER....

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige hotel in hartje Antwerpen waar nog een kamer vrij was. Misschien had dat al een teken kunnen zijn.
Alles wat hiervoor geschreven is, is waar. We zijn normaal gesproken geen zeurders: een hotel is alleen om te slapen. Dat hebben we alleen niet veel gedaan : ijskoude kamer, te korte deken, kacheltje waar bijna geen warmte vanaf kwam, vieze kamer/badkamer. Badkamer stond blank na 1 persoon douchen en geen afzuiging. En gehorig: je hoort inderdaad alles wat er boven, onder en naast je afspeelt .
Oké, 2 pluspuntjes: ontvangst alleraardigst en ontbijt simpel maar voldoende.
Nogmaals boeken : denk het niet

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen laat aan (23.30), dus we belden met de nachtportier, na 5 minuten in de regen gewacht te hebben kwam hij eindelijk. We betaalden contant en we moesten een euro terugkrijgen. De man maakte geen enkele aanstalten om het terug te geven, dus vroegen we er maar om, geen wisselgeld... goede start! De kamer was eenvoudig, maar je krijgt precies waar je voor betaald. Onze buurman snurkte vrij hard en het was net of hij bij ons in bed lag. Erg gehorig dus. Verder hoor je denk ik alles wat er in het hotel gebeurt, van niezen tot een stel dat de liefde bedrijft, gelukkig waren ze met 2 minuten wel klaar... we hebben 2 dagen geen warm water gehad... gebeld naar de receptie, geen gehoor! Langsgelopen, er zat niemand!!! Tweede dag werd er weer niet opgenomen en toen we dat als klacht hadden gemeld, konden ze zogenaamd niks voor ons doen. Om toch nog iets positiefs te melden: locatie is prima. Zit in een leuke straat met goede winkels en restaurants.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
8 augustus 2017 beoordeeld

Dit is niet de naam hotel waardig.
één personeelslid, de persoon aan de receptie.
Kamers zijn minimaal van inrichting.
Geen kast enkel een kapstop om kleren op te hangen.
Piep kleine badkamer, één handdoek, geen beker voor tanden te poetsen, geen haardroger.
Ontbijt minimaal en maar pas vanaf 08u00.
Prijs kwaliteit slecht 85€ voor die prijs bekom je in Frankrijk wel wat beters hoor.
Perfect scharme-hotel met zwembad prachtig uitzicht met luxe ontbijt en prachtige kamer met alles erop en eraan voor 75€ in Parisot-Frankrijk !

Kamertip: Kies niet de straat zijde te veel lawaai.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner