“Goed voor een nachtje slaap”
Beoordeling van Hotel National

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel National
Beoordeeld als nr. 64 van 74 hotels in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

Locatie ideaal voor mijn doeleinden. Baliepersoneel niet echt vriendelijk. Gang en lift geven onverzorgde indruk. Kamer kan er mee door. Douche en WC in apart kamertje. Goed bed, wat toch belangrijk is. Breakfast rudimentair. Een tas koffie of thee, keuze tussen 2 soorten beleg. Eieren waarmee je kon tennissen. Personeel Nederlands onkundig.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde voor zaken

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een slecht hotel dat draait op een persoon, die weliswaar vriendelijk is, maar niets kan of mag doen zonder haar baas. Eerst een ellenlange discussie over mijn geboekt èn betaalt ontbijt. In het Engels dus! China lijkt dergelijke hotels overgenomen te hebben met hun bijbehorende hygiëne normen. De kamer is uitgeleefd en het bed is op. Dit lijkt meer op een versleten rendez-vous hotel. De douche kon er mee door maar de toiletpot was gewoon vies!!! Toen ik s morgens toch maar gewoon ging zitten voor mijn ontbijt kreeg ik na dezelfde discussie en een papieren bewijs van mezelf toch nog een ontbijt dat geen 3€ waard was. Wel 10€ betaald. Ik ben vertrokken en werd vriendelijk uitgewuifd door dezelfde deskhulp. NOOOOOIT MEER....

Verbleef: Januari, 2018, reisde alleen
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige hotel in hartje Antwerpen waar nog een kamer vrij was. Misschien had dat al een teken kunnen zijn.
Alles wat hiervoor geschreven is, is waar. We zijn normaal gesproken geen zeurders: een hotel is alleen om te slapen. Dat hebben we alleen niet veel gedaan : ijskoude kamer, te korte deken, kacheltje waar bijna geen warmte vanaf kwam, vieze kamer/badkamer. Badkamer stond blank na 1 persoon douchen en geen afzuiging. En gehorig: je hoort inderdaad alles wat er boven, onder en naast je afspeelt .
Oké, 2 pluspuntjes: ontvangst alleraardigst en ontbijt simpel maar voldoende.
Nogmaals boeken : denk het niet

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen laat aan (23.30), dus we belden met de nachtportier, na 5 minuten in de regen gewacht te hebben kwam hij eindelijk. We betaalden contant en we moesten een euro terugkrijgen. De man maakte geen enkele aanstalten om het terug te geven, dus vroegen we er maar om, geen wisselgeld... goede start! De kamer was eenvoudig, maar je krijgt precies waar je voor betaald. Onze buurman snurkte vrij hard en het was net of hij bij ons in bed lag. Erg gehorig dus. Verder hoor je denk ik alles wat er in het hotel gebeurt, van niezen tot een stel dat de liefde bedrijft, gelukkig waren ze met 2 minuten wel klaar... we hebben 2 dagen geen warm water gehad... gebeld naar de receptie, geen gehoor! Langsgelopen, er zat niemand!!! Tweede dag werd er weer niet opgenomen en toen we dat als klacht hadden gemeld, konden ze zogenaamd niks voor ons doen. Om toch nog iets positiefs te melden: locatie is prima. Zit in een leuke straat met goede winkels en restaurants.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
8 augustus 2017 beoordeeld

Dit is niet de naam hotel waardig.
één personeelslid, de persoon aan de receptie.
Kamers zijn minimaal van inrichting.
Geen kast enkel een kapstop om kleren op te hangen.
Piep kleine badkamer, één handdoek, geen beker voor tanden te poetsen, geen haardroger.
Ontbijt minimaal en maar pas vanaf 08u00.
Prijs kwaliteit slecht 85€ voor die prijs bekom je in Frankrijk wel wat beters hoor.
Perfect scharme-hotel met zwembad prachtig uitzicht met luxe ontbijt en prachtige kamer met alles erop en eraan voor 75€ in Parisot-Frankrijk !

Kamertip: Kies niet de straat zijde te veel lawaai.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 0,5 km afstand
B-aparthotel Moretus
nr. 55 van 74 in Antwerpen
131 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel National geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel National

Adres: Nationalestraat 40, Antwerpen 2000, België
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 64 van 74 hotels in Antwerpen
Prijsklasse: 46 € - 122 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel National 2*
Aantal kamers: 39
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel National met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?