Beoordeeld op 20 februari 2017 via mobiele applicatie

Avondje uit met ons twee. Geweldig hartelijke ontvangst. Auto kan in garage staan. Fietsen staan ter beschikking, centrum van de stad is vlakbij.
Goed geslapen en heerlijk ontbijt.
MERCI Kris en Veerle!!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi gebouw. In een rustig gelegen straat. Mooie kamer. Geen straat lawaai dus in de nacht is het prima slapen. Maar uitslapen kan hier jammer genoeg niet door de extreem dunne muren en plafond. Extreem veel lawaai van de persoon(en) die boven onze kamer moesten zijn. Dus langer slapen dat tot 8u zit er helaas niet meer in. Dus voor ons was het niet echt een voltreffer jammer genoeg want we hebben veel positieve commentaar gelezen. Ontbijt was ook matig. De gastvrouw was wel heel vriendelijk. Maar voor ons door het vele lawaai in de vroege ochtend, niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit schitterend pand uit 1907 situeert zich in een zeer rustige buurt in Borgerhout.
Zeer rustig pleintje met vriendelijke buurtbewoners.
B&B Couche Couche = 'The Eclectic Mix'.
Wow!
Laatste Art Nouveau-huis gebouwd door de Antwerpse architect Joseph Bascourt.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Groot huis oud huis en flink wat trappen.
Zeer groot appartement incl.keuken,kamer(bank en twee stoelen) ,douchecabine .

Met een draaitrap naar boven voor het slaapgedeelte.
De slaapkamer bevindt zich op de zolder gedeelte .
De inrichting is retro en in de kamer bevinden diverse lp.s en een draaitafel.
De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Er is een garage aanwezig loopafstand kosten €10
Het ontbijt wordt 'smorgens voor de deur neer gezet.
Het ontbijt bestaat uit diverse broodjes vleeswaren,kaas en eieren en zoetbeleg en een fles vruchtensap.
Op loopafstand is het openbaar vervoer aanwezig.
Antwerpen Centraal is ongeveer 30 minuten lopen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 23 november 2015

Bij Couche Couche overnachten staat garant voor een uitstekende overnachting in een prachtig huis met smaakvolle inrichting waar aan alles is gedacht. Met name het appartement is zeer geschikt voor kinderen. Bovendien is het slechts twee trams stops verwijderd van het Centraal Station.

Datum van verblijf: oktober 2015