Mirjam F

Genoten!

Beoordeling van B&B Guesthouse Leman
5,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijke ontvangst door Sander. Mooie, ruime, stille en schone kamer. Het ontbijt was prima in orde, aan de keukentafel in een prachtige ruimte met uitzicht op de tuin en de kerk. De ligging van de B&B is centraal, een vélo fietsstation aan de overkant maakt het makkelijk om de stad te verkennen. Sander had leuke tips in Antwerpen buiten de toeristische trekpleisters om. Kortom, wij hadden een heerlijk verblijf :)
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 mei 2024
Beste Mirjam, dank voor jullie review. Blij dat jullie alles zo positief ervaren hebben en dank voor de complimenten. Voordeel van de Basiliek in de achtertuin is dat het uitzicht mooi is, maar dat hij niet belt. Ook met de slaapgedeelten aan de achterzijde is rust verzekerd :-) Tot een volgende keer?
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
2.8 km van B&B Guesthouse Leman
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 17 april 2024

Ontzettend fijn ontvangen in dit werkelijk wonderschone B&B in Antwerpen.
Aandacht voor detail en sfeer gecombineerd met geweldig gastheerschap maakte ons verblijf onvergetelijk. Tel daarbij alle fijne tips voor Antwerpen op... Wij kijken uit naar een volgend verblijf. Dank Sander!

Datum van verblijf: april 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2024

Hallo Rianne,
Dank voor jullie geweldige review. Het was erg leuk jullie te mogen ontvangen en nu eindelijk eens te ontmoeten. Ook blij te horen dat onze tips over waar te eten en wat te zien goed bevallen zijn. Maar ja, er is nog zoveel meer te zien in ons mooie Antwerpen. Dus wij kijken al uit naar jullie volgende bezoek.

Beoordeeld op 31 maart 2024 via mobiele applicatie

Top weekend gehad! Een super mooi pand op een toplocatie met een hele fijne gastheer. Voor de deur bevindt zich een Velo punt waar je met de fiets binnen 10 minuten in het centrum bent. De kamers zijn mooi ingericht en elke ochtend is er een lekker ontbijt.

Kamertip: Goed opletten welke straat je in rijdt! Er zijn heel veel éénrichtingsverkeer wegen.
Datum van verblijf: maart 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste Mees,
Dank voor jullie mooie review. Inderdaad ben je snel met de velo in het centrum, terwijl je verblijft in een rustige wijk. Zeker met de slaapkamers aan de achterzijde hoor je eigenlijk enkel de vogeltjes in de ochtend. Misschien tot een volgende keer?

Beoordeeld op 12 maart 2024

Warme ontvangst door gastheer in het mooie huis met warm ingerichte kamers. De verwarming in de zithoek is prima en de keuken was goed voorzien van koffie.
Keuze uit kussens op het stevige bed met de zachte lakens. Na het rustige slapen aan de stille achterkant een voortreffelijk ontbijt. Kortom een aanrader om terug te keren.

Kamertip: Reserveren bij Lokal voor een goede maaltijd
Datum van verblijf: maart 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2024

Bedankt voor jullie review en dank voor het wederom terugkeren in onze B&B. Inderdaad liggen de slaapgedeeltes van alle kamers aan de rustige achterzijde. Hier in de ochtend het geluid van vogeltjes. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 6 maart 2024

Fantastisch verblijf gehad in de “Alpine kamer” van Guesthouse Leman. Deze kamer ligt aan de achterzijde van een prachtig karakteristiek pand met uitzicht op de kerk.

Oog voor detail, alles klopt! Het gehele pand is sfeervol ingericht.
Nette schone kamer met alle faciliteiten.

Uitgebreid ontbijt die je gebruikt in de woonkeuken die smaakvol is ingericht.

Op 10 minuutjes fietsen van je historisch centrum en een fietshuur (Velo) punt voor de deur.

Sander en Ben, enorm bedankt voor jullie gastvrijheid. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug bij jullie!

Datum van verblijf: februari 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2024

Beste Brenda, dank voor jullie review en complimenten. Blij dat wij met onze B&B hebben mogen bijdragen aan een fantastisch verblijf in Antwerpen. Hoop dat jullie het in het boek Middelheimroof nog eens kunnen beleven of gewoon nog een keer deze kant op komen.

Beoordeeld op 12 februari 2024

We hebben een heel goed verblijf gehad bij Guesthouse Leman. De B&B zit in een prachtig en statig pand, op ca. 10 minuten fietsen van het historisch centrum. De suite is van alle gemakken voorzien en stijlvol ingericht. Daarnaast wordt een goed ontbijt gereserveerd en was het geen enkel probleem om rekening te houden met mijn vegan eetpatroon. Heel fijn! Sander is een prettige gastheer die ons veel tips heeft gegeven en goed met ons meedacht. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2024

Dank voor jullie review. Het was een kleine moeite om bij het ontbijt rekening te houden met eetwensen. Zolang wij dat vooraf weten kunnen wij daar op in spelen. Blij dat onze tips ook in de smaak zijn gevallen. Altijd leuk als wij gasten naar mooie plekjes in de stad kunnen sturen. Tot een volgende keer.