Eclips77
Oud-Heverlee, België

Parel

Beoordeling van B&B Guesthouse Leman
5,0 van 5 bollen22 jan 2024 beoordeeld
Tot in de kleinste details perfect verzorgde B&B, een baken van rust in het drukke Antwerpen. Wij hebben deze parel enkele jaren geleden via mond-aan-mond-reclame ontdekt, en we blijven er terugkomen telkens we in Antwerpen logeren. Ideaal gelegen, op wandelafstand van het Wezenberg zwembad. Een aanrader dus.
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 jan 2024
Dank voor de mooie review. Inderdaad je zou het niet zeggen maar hier in de stad heerst er in ons huis rust. Blij dat wij die jullie hebben kunnen geven tijdens de zwemkampioenschappen. Tot een volgende keer.
Volledig restitueerbaar
2.2 km van B&B Guesthouse Leman
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2024

Prachtig pand , met zoveel smaak ingericht, zeer gastvrij onthaald,alles tot in de puntjes verzorgd.
Zalige bedden , enkel superlatieven voor dit adres!Top gewoon !
Op 5 minuutjes wandelen van tramhalte om kwartier later in het centrum van Antwerpen te staan.

Datum van verblijf: januari 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2024

Beste Veerle,
Dank voor jouw mooie review. Vond het erg leuk jullie als gast te hebben en zo een klein beetje onderdeel uit te maken van het kado voor jullie moeder. In combinatie met het sportpaleis is onze B&B ook niet eens zo'n gekke uitvalsbasis is gebleken. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 8 januari 2024

Prachtig verzorgde ruime kamer met persoonlijke en creatieve touch. Ook erg vriendelijke eigenaar en lekker ontbijt. Met korting het velo systeem vd stad kunnen gebruiken, erg handig om van de ene naar de andere plek in deze leuke stad te verplaatsen.

Datum van verblijf: januari 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2024

Anne,
Dank voor jullie review. Leuke titel geef je aan onze Attic mee :-). Inderdaad is het lux en gezellig op onze bovenste etage. En ook heerlijk rustig. Hoop jullie in de toekomst weer eens te mogen begroeten.

Beoordeeld op 6 januari 2024

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Super mooie, stijlvolle b&b, goed verzorgd. En een hele fijne gastheer waar we toffe gesprekken mee hebben gehad. Het was fijn om eruit te zijn. De velos staan voor de deur en daarmee kun je de stad verkennen.

Beste Hilde,
Dank voor jullie review en blij te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Waar zouden wij toch zijn zonder het velo systeem. Zelfs bij niet erg mooi weer is het prima af te wisselen met de tram, die ook om de hoek stopt. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 3 januari 2024 via mobiele applicatie

Super gastvrije ontvangst door de gastheer. Een fijne rustige kamer, zonder verkeersgeluiden en goed te verduisteren voor een perfecte nachtrust. Met uitzicht op de basiliek van het Heilig Hart op een steenworp afstand. Iedere B&B kamer is ingericht volgens een eigen thema en heeft daardoor een unieke sfeer. Op de kamer is ook koffie en thee te maken met een waterkoker.
Ontbijt is in de indrukwekkende grote, statige woonkamer van de eigenaren, met wederom een prachtig uitzicht op een diepe tuin en de basiliek. Gastheer Sander kan je desgewenst veel vertellen over bezienswaardigheden in Antwerpen en tips voor fijne restaurants. Wij waren hier voor de tweede keer omdat de eerste keer ook al zo goed was bevallen. Een aanrader!

Kamertip: Parkeren kan meestal in de straat voor minder dan €6 per dag. Velo deelfietsen staan recht tegenover de B&B.
Datum van verblijf: januari 2024
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2024

Dank voor jullie review en mooie complimenten. Inderdaad zijn de kamers ingericht volgens een eigen thema. Echter op een subtiele manier. Willen daarin nu ook weer niet overdrijven. Wat wel een constante is is het uitzicht op onze tuin en basiliek. De klokken werken overigens niet meer, dus daar zul je niet van wakker worden. Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 7 december 2023

Alles was dik in orde. Prima ligging net buiten het stadscentrum, prima kamer, prima ontbijt en goeie tips van Sander. Echt de moeite waard tijdens ons bezoek aan Antwerpen. Ook fijn dat we onze fietsen in de afgesloten stalling onder het provinciehuis kwijt konden

Datum van verblijf: december 2023
Sander Chargois, Owner van B&B Guesthouse Leman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2023

Dank voor jullie mooie review. Inderdaad is de nieuwe stalling onder het provinciehuis een mooie aanwinst om gasten veilig en droog hun fietsen te laten stallen. Slechts enkele minuten lopen van onze B&B en vervolgens 10 minuten fietsen en je zit in het centrum. Hopelijk zien wij jullie een volgende keer met iets beter weer.