Sylvia H
Heerenveen, Nederland

Stedentrip Antwerpen en madonna

4,0 van 5 bollen24 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel staat in de Joodse wijk in Antwerpen, het is een mooi hotel ook erg vriendelijk personeel en super grote kamers en schoon. Het enige wat wel een min puntje is dat als het druk is er geen plaats is voor het ontbijt en de spullen allemaal op gestappeld de tafels niet schoon. Voordat het opgeruimd wordt he je ondertussen het ontbijt al op. Ontbijt vond ik ook matig. Maar voor de rest een prima hotel.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 dec 2023
Beste gast,

Bedankt voor uw fijne beoordeling en uw verblijf bij ons.
Het doet ons veel plezier te lezen dat u uw kamer, onze service en onze netheid heeft kunnen appreciëren.
Onze excuses voor het mindere punt. We gaan dit verder opvolgen met ons ontbijt team.
Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Volledig restitueerbaar
1.3 km van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 22 november 2023

Heel fijn hotel, op wandelafstand naar de grootste winkelstraten.

De kamers zijn ronduit geweldig, het personeel is zeer vriendelijk, en ontbijt is prima verzorgd.

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader

Datum van verblijf: november 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en voor uw bezoek aan ons hotel.
Het doet ons enorm veel deugd om zulke complimenten te mogen ontvangen, en alles perfect naar uw wens is kunnen verlopen.

Beoordeeld op 9 september 2023

Onverwacht mooi hotel in een wat grijs gebouw en stoffige wijk. Ruime kamer, maar niet goed geoutilleerd (deuren klemmen, toiletrolhouder past niet e.a.) en behoorlijk gehorig (stampende gasten boven, werkzaamheden buiten). Ontbijt was vrij beperkt. Belangeijk: personeel was tamelijk ongeïnteressserd en kon niet echt vragen beantwoorden (al zekere niet in het Nederlands!). Fietsenverhuur was prettig, evenals de parkeergarage onder het hotel.

Datum van verblijf: september 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling en uw bezoek aan ons hotel.
Fijn om te horen dat u ervan heeft kunnen genieten.
Onze excuses voor de mindere punten. De issues in de kamer gaan we onmiddellijk verhelpen.
We gaan zeker ook uw feedback delen met ons team, zeker omdat service als een van onze allerbeste punten wordt gezien.

Beoordeeld op 26 juli 2023

Heel mooi hotel en super vriendelijk personeel! Goede ligging ook, vlakbij de mooie wijk Zurenborg! En ook op loop afstand van het centrum! Zeker een aanrader! Er is ook een mogelijkheid om de auto in de garage te parkeren.

Datum van verblijf: juli 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en voor uw verblijf bij ons hotel.
Het doet ons enorm veel deugd te lezen dat alles perfect naar uw wens is kunnen verlopen, met in het bijzonder onze service en onze locatie.

Beoordeeld op 28 maart 2023

Goed hotel, mooie ruime verzorgde kamers (met balkon). Aardig en behulpzaam personeel. Parking naast hotel. Ontbijt simpel maar okay… Redelijk geprijst. Ligt net buiten het centrum, maar met taxi ben je daar in een paar minuten.

Kamertip: Balkons op de 7-de etage.
Datum van verblijf: maart 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2023

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw geweldige beoordeling, en voor uw bezoek aan ons hotel. Fijn om te vernemen dat u er van heeft kunnen genieten, met in het bijzonder uw kamer en onze service.

Beoordeeld op 1 februari 2023

Zeer mooie en propere kamer. Rustige omgeving, geen nachtlawaai. Een goed stukje stappen van het centrum, maar zeker goed te doen. Vlakbij is een punt om een fiets van de stad te huren. Ontbijt is sober maar prima. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw fijne review en uw verblijf bij ons hotel.
Zeer leuk om te lezen dat u ervan heeft kunnen genieten, met in het bijzonder uw kamer.
We hopen u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.