Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 28 maart 2023

Goed hotel, mooie ruime verzorgde kamers (met balkon). Aardig en behulpzaam personeel. Parking naast hotel. Ontbijt simpel maar okay… Redelijk geprijst. Ligt net buiten het centrum, maar met taxi ben je daar in een paar minuten.

Kamertip: Balkons op de 7-de etage.
Datum van verblijf: maart 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2023

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw geweldige beoordeling, en voor uw bezoek aan ons hotel. Fijn om te vernemen dat u er van heeft kunnen genieten, met in het bijzonder uw kamer en onze service.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 februari 2023

Zeer mooie en propere kamer. Rustige omgeving, geen nachtlawaai. Een goed stukje stappen van het centrum, maar zeker goed te doen. Vlakbij is een punt om een fiets van de stad te huren. Ontbijt is sober maar prima. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2023
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw fijne review en uw verblijf bij ons hotel.
Zeer leuk om te lezen dat u ervan heeft kunnen genieten, met in het bijzonder uw kamer.
We hopen u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.

Beoordeeld op 13 januari 2023

Personeel was geweldig, kamers waren gigantisch groot en het ontbijt was heerlijk verzorgd met kwalitatieve en eco-vriendelijke producten. Hotel is smaakvol gerenoveerd in het afgelopen jaar. Ik kom zeker terug!

Kamertip: De Deluxe kamers zijn een aanrader!
Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en voor uw bezoek aan ons hotel.
Fantastisch om te vernemen dat alles perfect naar uw wens is mogen verlopen, met in het bijzonder uw kamer, onze service en ons ontbijtbuffet.
We hopen u dan ook snel weer opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 december 2022

In dit 4 sterren hotel zal je mooie, moderne kamers vinden en het slaapcomfort is top.
We hadden 2 kamers geboekt, één standaard kamer en één deluxe kamer (met bad). We kregen echter 2 deluxe kamers, beide met een groot hoekbad toegewezen.
We waren er te gast op 27 december en het was echt koud buiten. Het hotel IS voorzien van een mooie bar, loungehoek en restaurant, maar nergens was er sprake van enige verwarming. Wel een bar, maar geen barman.... als je graag iets wou drinken moest je het
vragen aan de receptie. Er stonden enkele leuk uitziende coctails op de kaart die op de bartafels stonden, maar die konden niet besteld worden, dus dan maar een colaatje ...
Ook s'morgens dus ontbijten in een niet (of nauwelijks) verwarmde ontbijtzaal.
Roereieren en spek werden wel aangeboden in een schotel (om warm te houden...) maar waren beiden steenkoud.
Dit hotel is zeker de moeite waard om er te overnachten, maar verwacht hier geen
extraatjes.
Misschien is de reden hiervan dat er momenteel met de feestdagen een onderbezetting is aan personeel, zo niet..... waar is de manager ??

Datum van verblijf: december 2022
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback en uw verblijf bij ons hotel.
Fijn om te horen dat u van uw kamer heeft kunnen genieten.
Echter onze verontschuldigingen voor de mindere punten. We gaan dit dan ook graag verder aankaarten en oplossen met de desbetreffende departementen, bedankt om dit aan ons te melden.
Desondanks hopen wij u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.

Beoordeeld op 26 augustus 2022

Eigenlijk ben ik hier te kort gebleven (1 nacht) om een goed oordeel te kunnen geven. De kamers waren schoon en zagen er ook heel goed uit. Het centrum is niet al ver (zo'n 15 minuten lopen). Heerlijk geslapen ook, zonder enig lawaai van buiten af.

Datum van verblijf: augustus 2022
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review en uw verblijf bij ons hotel.
Wat fijn om te horen dat u ervan heeft kunnen genieten, met in het bijzonder onze netheid en uw kamer.
Wij hopen u dan ook snel weer opnieuw te mogen verwelkomen.