Trip.com
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 103
Prestigia.comUS$ 107
Beoordeeld op 28 december 2021 via mobiele applicatie

Deluxe kamer met bad besteld, konden om 14:00 inchecken in het hotel en kamer was nog niet klaar.. dus moesten nog naar de stad. Kamer zonder bad gekregen en kamer was niet schoon. 1 Licht bij de badkamer stuk en bij het ontbijt was weinig keus.. garage stond vol dus auto moest aan de andere kant van de straat en nog betaald parkeren.. jammer

Datum van verblijf: december 2021
Leonardo Hotel Antwerp The Plaza, General Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback en uw verblijf bij ons hotel.
Jammer om te vernemen dat niet alles naar uw wens is kunnen verlopen. Onze excuses voor de ongemakken, wij gaan dit verder opvolgen met de betreffende departmenten.
Desondanks hopen wij u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.
Met vriendelijke groeten,
Mhammad Hach-Abdeselam
Hotel Manager

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend hebben de suite geboekt omdat wij een aantal dingen wilde vieren.
Hier hebben wij absoluut geen spijt van gehad.
Wat een super mooie kamer was dat!
Met een heerlijk bed en super leuke inrichting. Jammer genoeg was de douche iets minder maar dat verpest helemaal niks.
Je moet het wel treffen met de receptioniste niet iedereen is even behulpzaam, maar meerderen deels hebben wij een super goede service gehad.
Ons weekendje Antwerpen was helemaal geslaagd!
Ook door de super leuke winkels die er heel dichtbij zijn.
Je kunt er ook heel dichtbij naar de bioscoop en met “social deal” was ons kaartje ook nog eens goedkoper.
Als je een hotel in Antwerpen zoekt dan raad ik dit hotel 100% aan!!

Beoordeeld op 26 februari 2020

Wij hebben een zeer fijn verblijf gehad in dit hotel. Onze kamer was erg mooi, ruim en chique. Het bed was groot en lag ook heel fijn! Het personeel was erg vriendelijk! Ontbijt was ook goed, veel keuze. Wij komen zeker een keer terug!

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

1 nachtje geslapen. Mooie smaakvol aangeklede hotelkamer (alles is recentelijk vernieuwd) en aardig personeel. In 10 minuutjes wandelen sta je in het centrum. Rustige straat dus lekker stil ‘s nachts.

Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met goede kamers , als je met de auto komt , wel even van tevoren een parkeerplek reserveren ( €19 per nacht ) . Aan de overkant de tram naar het centrum ( 10 minuten ) . Goed ontbijt en gezellige bar .

Datum van verblijf: december 2019