Priceline
Hotels.comUS$ 125
Agoda.comUS$ 118
travelup.comUS$ 117
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met goede kamers , als je met de auto komt , wel even van tevoren een parkeerplek reserveren ( €19 per nacht ) . Aan de overkant de tram naar het centrum ( 10 minuten ) . Goed ontbijt en gezellige bar .

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

We verbleven één nacht in dit hotel vanwege een concert in het Sportpaleis.
Overdag zijn we het centrum van Antwerpen in gegaan (circa 10 minuten lopen). 's Avonds naar het Sportpaleis (binnen 20 minuten met OV ben je binnen in het sportpaleis).
We hebben een heerlijk weekend gehad. De super ruime kamer (42) was absoluut perfect te noemen. Heerlijk bed, fijne badkamer, goede handdoeken, sfeervol, ruim balkon.
Ook het ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid.
Bovendien vriendelijk personeel.

Kamertip: Kamer aan de achterkant (met balkon)
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

Mooi hotel met een fijne kamer en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Het centrum is op loopafstand en anders is het openbaar vervoer op 2 minuten afstand van het hotel.

Twee mooie dagen in Antwerpen gehad, bedankt!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Volledig geïnformeerd.

De kamers waren schoon, luxe en we hebben heerlijk geslapen. Het bed was groot en had geen tussenstuk, waardoor je niet in een kuil lag.

Ook was de temperatuur van de kamer goed zelf te regelen met airconditioning.

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend verbleven hier de avond na een trouwfeest in de buurt. Bij de check in ‘s middags werden we goed ontvangen en kregen we een mooie kamer met een klein salon, inloopkast, ruime badkamer en heel groot bed. Heel mooie kamer en stijlvol ingericht, met een eigen terrasje!
We hebben aangenaam geslapen en het ontbijt was lekker, met de nodige keuze. Ook de bediening aan tafel voor koffie of thee was vriendelijk.
Kortom, fijn hotel voor een eerlijke prijs!

Datum van verblijf: augustus 2019