FindHotel
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 103
Prestigia.comUS$ 107
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend verbleven hier de avond na een trouwfeest in de buurt. Bij de check in ‘s middags werden we goed ontvangen en kregen we een mooie kamer met een klein salon, inloopkast, ruime badkamer en heel groot bed. Heel mooie kamer en stijlvol ingericht, met een eigen terrasje!
We hebben aangenaam geslapen en het ontbijt was lekker, met de nodige keuze. Ook de bediening aan tafel voor koffie of thee was vriendelijk.
Kortom, fijn hotel voor een eerlijke prijs!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019

Kamer was goed schoon en netjes. Bij binnenkomst heb je de ruime badkamer en een ruime inloopkast. Het bed was erg breed en heerlijk. De kamer was pas vernieuwd en dat was goed te zien. Het was een bijzonder fraaie en ruime kamer. We hebben er goed geslapen. Veel keuze bij het ontbijt en koffie en thee werd goed bijgevuld met bediening aan tafel. Bij de receptie was men ook zeer hulpvaardig. Erg prettig hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019

De verleende service is uitstekend. Ruime comfortabele kamers met brede bedden. Uiterst schoon, ook de badkamer. Uitgebreid ontbijt. Geen restaurant wel een bar waar ook snacks te krijgen zijn. 4 sterren zeker waard.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Heel vriendelijk, heel mooie en ruime kamer,lekker ontbijt meer dan genoeg,rustig gelegen,niet ver van het station .tram kort bij ,en met tram naar de meir,Mooie bar waar je s avonds kan genieten van een lekker wijntje of een heerlijk biertje

Datum van verblijf: mei 2019
Evi W, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste gast,

Onze staff zet elke dag zijn beste beentje voor dus het is heel leuk voor het team om zulke mooie woorden te mogen ontvangen.
Heel erg bedankt voor het delen van uw enthousiasme. Namens alle medewerkers van The Plaza Hotel, zouden we u graag weer willen verwelkomen!

Evi Weemaes
Front-Office Manager

Beoordeeld op 13 april 2019

Geweldig hotel goed ontbijt vriendelijk personeel dicht bij het centrum 10 minuutjes lopen of je neemt de team kun je overal me komen, aanrader is zeker om het oude station te bezichtigen en natuurlijk de lange winkelstraat

Datum van verblijf: maart 2019
Evi W, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerp the Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Beste gast,

Wij hebben maar één doel en dat is om onze gasten écht gast te laten voelen. Het hele team zal ten alle tijden hier alles aan doen en het is erg fijn om te lezen dat zij ook tijdens uw verblijf, hier weer in geslaagd zijn.
Graag tot nog eens!

Evi Weemaes