5 weken geleden beoordeeld

Prachtig gerenoveerde kamer met goede, grote bedden en nette badkamer.
Heerlijk rustig geslapen.
Ontbijt was uitgebreid.

De bediening bij de bar was vriendelijk maar traag.
Avondeten zou ik zeker niet meer in het hotel nuttigen (magnetronmaaltijd). Dit was ronduit slecht.

Hotel ligt in Joodse buurt. Lopend centrum te bereiken, dichtbij een tramverbinding naar b.v. sportpaleis en/of centrum.
Boek vooraf parkeergarage als je met de auto komt, er zijn maar een paar plaatsen beschikbaar.

Datum van verblijf: maart 2019
KevinPlazaHotel, Front Office Manager van The Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Mascha K

Bedankt voor de zeer aangename review die u ons heeft achtergelaten. Blij dat u onze vriendelijkheid en gerenoveerde kamers heeft geapprecieerd.

Jammer dat u niet genoten heeft van onze maaltijden in de bar. Wij beschikken niet over een volwaardig restaurant, maar hopen de gasten toch iets lekkers aan te bieden als zij het hotel niet meer wensten te verlaten 's avonds. We zijn volop bezig om na te gaan hoe we deze menu kunnen verbeteren. Uiteraard staat onze staff ook steeds klaar om u de beste restauranttips te geven in Antwerpen.

Ons hotel ligt inderdaad schuin over een tramhalte die richting Sportpaleis, het oude centrum, Kinepolis Cinema, enz... gaat. Perfect indien u enkele (wandel)afstanden wil overbruggen.

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier overnacht en telkens kunnen terugblikken op een aangenaam verblijf. Vanaf het binnenkomen voel je je welkom. Kamers zijn altijd netjes onderhouden en heel ruim. Aanbod tijdens het ontbijt was meer dan voldoende.

Beste FrV_13

Leuk om te lezen dat u keer op keer een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. We hebben ons eigen housekeeping team en het zal hen plezieren dat u de netheid in de kamers apprecieert.
Hopelijk mogen we u blijven verwelkomen en laten genieten van ons hotel.

Beoordeeld op 4 maart 2019

Fijn hotel, goed personeel en zeer behulpzaam. Zeer mooie kamers en goede bedden.
Makkelijk vertrekpunt met de metro of wandelend naar de mooie ontdekkingstocht over Antwerpen. Koop een Acard bin de VVV

Kamertip: Gewoon binnen komen, en genieten, alles top verzorgd

Beste 1964BB

Bedankt om de tijd te nemen voor ons een review achter te laten.
Steeds fijn te lezen dat iemand het naar zijn zin heeft gehad bij ons.
Hopelijk mogen we u in de toekomst terug verwelkomen.

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit.
Mooie ruime kamers.
Uitstekend en uitgebreid ontbijt.
Maar 20 min te voet verwijderd van centrum.
Maar 15 min te voet verwijderd van restaurant The Jane.
Zeer vlotte bediening.
Parkeergarage onder hotel.
Wel tegen betaling maar handig bij verblijf te Antwerpen.
Keren zeker daar terug als we in Antwerpen overnachten.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste RMACVC

Bedankt voor deze super leuke review.
The Jane is inderdaad op een boogscheut van ons gelegen en vele gasten kiezen zo voor ons hotel.
Uiteraard stelt het ons genoegen dat ze ook over ons hotel goede commentaren geven en dat hun weekend zo compleet is.

Met of zonder een plaatsje in The Jane volgende keer, zijn jullie steeds bij ons welkom.

Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima verblijf gehad bij The Plaza.

Ruime kamer met mooi interieur, alles ziet er vrij nieuw uit (oa de badkamer). Groot en comfortabel bed.

Vriendelijk personeel aan de receptie, maar voor een gezellig drankje in de hotelbar ben je bij The Plaza niet aan het goede adres.

Ontbijt was niet superlekker, maar genoeg verschillende opties om uit te kiezen.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste Evelien

Bedankt om de tijd te nemen om voor ons een review te schrijven. Uw oog heeft inderdaad goed opgemerkt dat de kamers vrij nieuw zijn. Ze zijn gerenoveerd in April 2018 en we zijn er met ons hele team zeer trots op.

Leuk dat u de behulpzaamheid aan de receptie als een pluspunt heeft ervaren, al spijt het ons dat een drankje in onze bar heeft tegen geslagen. We nemen steeds alle werkpunten ten harte en we veranderen / innoveren graag waar nodig.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst.