Roving02504490008

Slechtse hotel ooit

Beoordeling van Priorij Corsendonk
1,0 van 5 bollen11 jul 2023 beoordeeld
4-daagse fietsvakantie geboekt van de corsendonk hoyels,priorij was het 3 de hotel en zeker zijn geld niet waard,kamer was in schuur 2 ,kamer was vuil en vies hadden zelfs geen deksel op de toilet,badkamer ook vuil en vies,minibar was stuk,hadden 's avonds een gastronomisch driegangendiner en stonden na 1 uur terug op de kamer het moest snel gaan,dessert was juist en men was er al met de rekening,kregen nog niet de kans om koffie te bestellen maar volgend de ober was het te warm voor koffie, cotsendonk Turnova en Hooge Heyde was wel tip top in orde.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
42.0 km van Priorij Corsendonk
Room adapted for special needs.
41.8 km van Priorij Corsendonk
41.8 km van Priorij Corsendonk
Roomservice
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 24 juni 2022

Het hotel is gelegen in een zeer mooi groen domein. Er zijn voldoende faciliteiten aanwezig voor het organiseren van een teamevent inclusief overnachting. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ook zeer lekker. Hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 juni 2022

In juni 2022 hebben wij hier onze bruiloft gevierd. Jeske en Carine dachten erg goed met ons mee tijdens de voorbereidingen. Alles wat we wilden was mogelijk. Op de dag zelf hadden we veel geluk met het weer, waardoor de ceremonie in de tuin plaats kon vinden. Dat was prachtig. Onze gasten hebben onwijs genoten, ook van het heerlijke eten van chef Tom. Wij kunnen iedereen die op zoek is naar een bijzondere trouwlocatie Priorij Corsendonk van harte aanbevelen!

Beoordeeld op 5 juni 2022

Hier bruiloft van familielid gevierd en daarvoor is de Priorij een mooie locatie, vooral als het weer mooi is. De locatie is mooi en vrijaf gelegen. De hotelkamers zijn eenvoudig, functioneel en verhoudingsgewijs duur. Catering en ontbijt zijn erg goed.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Afgelopen weekend hebben we een dispuutsgala mogen houden op Priorij Corsendonk. We willen jullie ontzettend bedanken voor het werk wat jullie gestoken hebben in ons galas. Jullie locatie is prachtig! De borrel was goed en het eten was heerlijk. We hebben van meerdere mensen gehoord dat ze het menu voor zowel de vleeseters, als de vega’s heel goed en origineel vonden! Ook het feest en het ontbijt waren erg geslaagd. Dank voor de flexibiliteit.
De communicatie binnen de organisatie mag wel wat gestroomlijnder.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 17 maart 2022

Standaardkamer in het lekenhuis, nette kamer, beetje gedateerd, douche in het bad maar wel proper en alles aanwezig. Prima ontbijt. Ons verblijf werd echt helemaal verstoord door een feest dat de avond zelf doorging in het hoofdgebouw waardoor wij in onze kamer in het bijgebouw de liedjesteksten van Vlaamse schlagers à la "Laat de zon in je hart" konden beluisteren en meezingen. Muziek stond vol open tot minstens 1u 's nachts, en dat terwijl in de kamer een boekje ligt van het hotel waarin expliciet vermeld staat dat gevraagd wordt "de stilte te bewaren tussen 22u en 8u 's morgens).
Het verstoort de beleving van "overnachten in een voormalig klooster gelegen in oase van stilte en rust" helemaal en het was dan ook niet te verbazen dat men zich bij het uitchecken beperkte tot het aannemen van de sleutel zonder nog maar enigszins te vragen of het verblijf naar wens was geweest.

Datum van verblijf: maart 2022