Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Met een groep van 20 personen hebben wij drie dagen vergadert in Priorij Corsendonk. Ook hebben wij er twee overnachtingen gehad inclusief ontbijt, lunch en diner. Wij hadden ruime kamers met badkamer voorzien van bad en douche. Het eten was ook heel goed. Het is een unieke en mooie vergaderlocatie in België.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Vorig jaar kozen we voor de Priorij als locatie voor ons huwelijk. Dit bleek een hele goede beslissing. Hoewel we een internationaal gezelschap hadden en onze gasten van overal kwamen, verliep de organisatie en coördinatie heel erg vlot. Niets was teveel en geen enkele vraag te gek. Voor alles werd een oplossing gevonden! We hadden geluk met het weer en konden buiten in de tuin trouwen, waarna een mooie receptie volgde. We kozen voor een zittend diner en het eten was helemaal geweldig. Het was heel erg fijn dat al onze gasten in het hotel konden slapen en iedereen had het naar zijn zin! Bedankt aan het hele team van de priorij (en Jeske & Rob) om onze speciale dag onvergetelijk te maken!

Datum van verblijf: juli 2019
Jeske Nijs, Gastenservice/Front Office van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hallo Ellen,

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Wij vonden het alleszins heel leuk dat we deel mochten uitmaken van jullie grote dag. Jullie zagen er prachtig uit!
Nog heel veel geluk samen gewenst!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit mooi gelegen landgoed herbergt een hotel met bijgebouwen (schuur 1 en 2). De schuur waar onze kamer in lag was netjes en de kamer was zeker ruim van opzet.
Het optionele 4-gangen diner met wijnarrangement was qua prijs/prestatie goed doch niet ambitieus. De bar is tevens ruim van opzet maar ontbeerde spontane sfeer.
Al met al een mooie uitvalsbasis voor een wandel- of fietsverblijf.
Het personeel is op alle vlakken zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Otto,

Allereerst willen we u graag bedanken voor uw beoordeling.
Laat ons gerust uw bevindingen over het eten weten via e-mail. We nemen uw feedback graag mee en bespreken dit intern.
We zijn blij om te lezen dat u het personeel vriendelijk en behulpzaam vond.
We hopen het plezier te hebben jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

We gingen met hoge verwachtingen aangezien oud rustiek gebouw. Ter plaatste bleek het te zijn in moderne bijgebouwen. Rust was er ook niet. Volledige priorij stond in functie van trouwfeest. Heel de nacht lawaai en zelfs in de bar werden we alleen gelaten aangezien barman moest op trouw helpen. Dan mag je geen andere gasten aannemen die er speciaal komen voor de rust.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Michel,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling.

Het is correct dat onze hotelkamers gelegen zijn in nieuwere gebouwen, zoals weergegeven op de foto's op de boekingssites.
Het is altijd mogelijk om iets te drinken in de bar, op rustige dagen is het inderdaad mogelijk dat de barman soms een paar minuutjes weg is, wel staat er op de bar een drukknop zodat gasten voorzien kunnen worden van een drankje indien gewenst.
Jammer om te lezen dat u geluidshinder heeft ervaren, we doen het nodige om dit in de toekomst te vermijden. Onze excuses hiervoor.

Beoordeeld op 1 februari 2020

de kamers zijn ruim, mooi en goed gelegen. Jammer genoeg is de kwaliteit iets minder. geen stop voor het bad, geen echt warm water, de zeepbakjes stuk, ...
maar wel een mooie locatie, goede parking, mooie congresruimtes en erg lekker eten

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
JeskeNijs, Front Office Manager van Priorij Corsendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste Kenneth, Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn om te lezen dat u de priorij als een mooie locatie, congresruimtes en met lekker eten heeft ervaren.
Onze excuses ivm de kamer. Kan u ons aub informeren in welke kamer u heeft verbleven? Dan kunnen we deze problemen verhelpen. Alvast bedankt.