Johannes van Meerendonk

Voor een redelijk bedrag op zeer goede locatie!

4,0 van 5 bollen19 apr 2024 beoordeeld
Wat een fijn hotel, eenvoudig parkeren bij het hotel en je wandelt zo de stad in. Langs de haven zo binnen een paar minuten naar de Grote Markt. Het hotel is keurig, net ontvangst en ook de kamers zijn netjes.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Om de parkeergarage te bereiken, voor het hotel langs rijden. Ingang zit aan de linkerkant....
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 apr 2024
Beste Johannes,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!
We zijn verheugd om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.
Het is geweldig dat u de gunstige locatie waardeert, met gemakkelijke parkeermogelijkheden en de nabijheid van de stad en de Grote Markt.
We streven er altijd naar om onze gasten een gastvrije en nette omgeving te bieden, en we zijn blij dat u dat heeft ervaren.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Annelies Van Eynde
  • Vio.com
3.4 km van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 30 maart 2024

Prijs/kwaliteit een goed hotel. Kleine kamer (geluidsdicht) met een prima bed, keuze voor hoofdkussen en douche + apart toilet. Ontbijt is uitgebreid met crossaintjes,koffiekoeken,brood en beleg. Ook is er spek met eieren en de mogelijkheid tot het bakken van een wafel. Hotel is ideaal gelegen aan tramhalte om Antwerpen te bezoeken. Auto geparkeerrd aan P+R Luchtbal voor 1 euro.

Datum van verblijf: maart 2024
Annelies Van Eynde, Owner van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn blij dat u ons hotel waardeert voor de goede prijs-kwaliteitverhouding.
Fijn dat u genoten heeft van het comfort van de kamer en het uitgebreide ontbijt. We zijn ook verheugd dat de locatie bij de tramhalte handig was voor uw bezoek aan Antwerpen.

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Annelies Van Eynde
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 december 2023

Prima service goede mooie en schone kamers.
Ontbijt supergoed kan druk zijn op drukke tijden maar even wachten en je hebt een tafel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel wat net een stap verder gaat.
Ontbijt personeel ondanks drukte erg vriendelijk echt een aanrader

Kamertip: Parkeergarage de Keijser dichtbij op loopafstand, let op uitstappen bij operakant
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 16 augustus 2023 via mobiele applicatie

Ik was op 12-08-2023 in het hotel voor een reservering van een hotelkamer er waren kamers vrij maar men weigerde me een kamer ik kon enkel een kamer boeken online hiernaar er een probleem was met de site of mijn telefoon kon dat niet heb nogmaals gevraagd maar men wilde mij niet helpen en kreeg geen kamer ik ben een vaste gast in het hotel en logeer er merdere keren per jaar in het hotel toch wilden ze mij niet verder helpen ik vroeg naar de manager maar die was niet aanwezig toen vertelde men mij dat de manager mij op maandag 14-08 2023 met mij contact zou opnemen we zijn nu 16-08-2023 nog altijd niets vernomen men wil mij blijkbaar niet te woord staan maar er zijn in Antwerpen meer hotels waar ik kan overnachten maar moet zeggen is wel een heel gastvriendelijk hotel moet ik zeggen als ze zo met de gasten omgaan heel gastvriendelijk je zal mij er niet meer zien

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 augustus 2023

Ik was op 12 o8 2023 in het hotel om een kamer te boeken er waren kamers vrij maar men wijgerde mij tot 3 x toe voor een kamer ik kon enkel online een kamer boeken omdat er een probleem was met mijn telefoon of de site kon ik het niet online niet boeken en werd ik geweigerd en wilde mij niet verder helpen ik vroeg naar ik vroeg naar een verantwoordelijke maar er was niemand aanwezig ik en ze konden niets voor mij doen ik ben een vaste gast die meermaals per jaar in het hotel verbleef maar toch kreeg ik geen kamer men vertelde mij dat ze me de maandag 14 08 2023 contact met mij zouden opnemen we zijn nu 16 08 2023 heb nog altijd niets vernomen men wil mij dus niet te woord staan maar er zijn in Antwerpen meer hotels om j te overnachten u zal mij er niet meer zien is wel een mooi gastvrijheid wat het hotel bied aan hun gasten

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juni 2023 via mobiele applicatie

Net hotel, vriendelijke bediening, ruime kamers.
Langs drukke weg maar geen hinder te ondervinden in de kamers.
Groot voordeel is ook de aanwezigheid van laadpalen aan de ingang.
Op wandelafstand van MAS alsook bus/tram halte voor hotel.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde voor zaken