Inclusief ontbijt
Priceline
Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 augustus 2023

Ik was op 12 o8 2023 in het hotel om een kamer te boeken er waren kamers vrij maar men wijgerde mij tot 3 x toe voor een kamer ik kon enkel online een kamer boeken omdat er een probleem was met mijn telefoon of de site kon ik het niet online niet boeken en werd ik geweigerd en wilde mij niet verder helpen ik vroeg naar ik vroeg naar een verantwoordelijke maar er was niemand aanwezig ik en ze konden niets voor mij doen ik ben een vaste gast die meermaals per jaar in het hotel verbleef maar toch kreeg ik geen kamer men vertelde mij dat ze me de maandag 14 08 2023 contact met mij zouden opnemen we zijn nu 16 08 2023 heb nog altijd niets vernomen men wil mij dus niet te woord staan maar er zijn in Antwerpen meer hotels om j te overnachten u zal mij er niet meer zien is wel een mooi gastvrijheid wat het hotel bied aan hun gasten

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juni 2023 via mobiele applicatie

Net hotel, vriendelijke bediening, ruime kamers.
Langs drukke weg maar geen hinder te ondervinden in de kamers.
Groot voordeel is ook de aanwezigheid van laadpalen aan de ingang.
Op wandelafstand van MAS alsook bus/tram halte voor hotel.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 maart 2023

deze keer was onze ervaring in het Holdiay Inn in Antwerpen niet zo denderend. de kamer was redelijk OK, eerder aan de kleine kant. Het ontbijt was allesbehalve OK. In vergelijking met vroeger (een jaar of twee geleden) was er misschien nog de helft van het aanbod van toen. jammer. we komen naar Antwerpen o.a. voor een lekker, gezellig, uitgebreid ontbijt...

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 26 juli 2022

De kamers zijn gedateerd, doch proper. Zalige bedden! Echter werd ik omstreeks 04u00 's morgens abrupt gewerkt door een feestje in de kamer naast ons. Lachen, roepen en muziek. Wanneer ik via het telefoontoestel in de kamer probeer te bellen naar de receptie, lukt dit niet omdat ik een bezettoon krijg. Meermaals geprobeerd, maar geen succes. Uiteindelijk met mijn GSM extern naar de receptie gebeld. Eerst 5 minuten in de wacht gehangen toen ik Nederlands koos. Neergelegd en nogmaals geprobeerd in het Engels. Ditmaal succesvol. De vriendelijke receptionist aan de telefoon belooft er onmiddellijk iets aan te doen. Ik geef tevens de kamernummer waarover het gaat. Even lijkt het iets stiller te zijn, maar helaas... Het feestje heeft nog geduurd tot 05u30. Uiteindelijk het hotel uitgerust betreden, maar vermoeid verlaten. Toen ik vroeg tijdens de check-out of er effectief iets was ondernomen, kreeg ik hierop gewoon geen antwoord. Het werd ongemakkelijk weg gelachen. Er werd tevens geen compensatie of dergelijke aangeboden (niet dat ik het hiervoor doe...) Een gemiste kans! Wij komen hier zeker niet meer terug.

Kamertip: Kamers met zich op het MAS zijn een aanrader.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 24 april 2022

Muffe kamer met super klein tweepersoonsbed, breedte 140 cm!! Dit hotel is heel sterk verouderd, is dringend aan een opknapbeurt toe. Uit de douche liep met moeite water en er zat al helemaal geen druk op ook.

Datum van verblijf: april 2022