Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
Bespaar meer met IHG One Rewards
ZenHotels.com
Beoordeeld op 26 juli 2022

De kamers zijn gedateerd, doch proper. Zalige bedden! Echter werd ik omstreeks 04u00 's morgens abrupt gewerkt door een feestje in de kamer naast ons. Lachen, roepen en muziek. Wanneer ik via het telefoontoestel in de kamer probeer te bellen naar de receptie, lukt dit niet omdat ik een bezettoon krijg. Meermaals geprobeerd, maar geen succes. Uiteindelijk met mijn GSM extern naar de receptie gebeld. Eerst 5 minuten in de wacht gehangen toen ik Nederlands koos. Neergelegd en nogmaals geprobeerd in het Engels. Ditmaal succesvol. De vriendelijke receptionist aan de telefoon belooft er onmiddellijk iets aan te doen. Ik geef tevens de kamernummer waarover het gaat. Even lijkt het iets stiller te zijn, maar helaas... Het feestje heeft nog geduurd tot 05u30. Uiteindelijk het hotel uitgerust betreden, maar vermoeid verlaten. Toen ik vroeg tijdens de check-out of er effectief iets was ondernomen, kreeg ik hierop gewoon geen antwoord. Het werd ongemakkelijk weg gelachen. Er werd tevens geen compensatie of dergelijke aangeboden (niet dat ik het hiervoor doe...) Een gemiste kans! Wij komen hier zeker niet meer terug.

Kamertip: Kamers met zich op het MAS zijn een aanrader.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 24 april 2022

Muffe kamer met super klein tweepersoonsbed, breedte 140 cm!! Dit hotel is heel sterk verouderd, is dringend aan een opknapbeurt toe. Uit de douche liep met moeite water en er zat al helemaal geen druk op ook.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Schone kamers. Prima locatie vlakbij zowel de haven als voldoende leuke eettentjes. Ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar de Grote Markt. Goed en degelijk ontbijt. Parkeren kan in de garage onder het hotel, wat heel praktisch is. Verwacht geen extra luxe en wat er is, is goed.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 31 augustus 2021

Perfecte ligging vlakbij de stad, aan de oude haven ; vriendelijk personeel; mogelijkheid tot parkeren onder hotel; Zicht vanuit onze kamer (5e verdieping) was op het Willemdok; Ontbijt was redelijk beperkt, maar lekker

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Het personeel van de receptie was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook de kamers waren zeer netjes en ruim genoeg. Ik had een kamer aan de achterzijde en daar was het ook zeer stil om te slapen.
Het ontbijt was ruim genoeg en de voorzorgsmaatregelen omwille van Corona worden ook strikt opgevolgd.
Prijs kwaliteit is dit verblijf dus fantastisch.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Loosvelt Frederic, Propriétaire van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Saffiat,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie!

Wat goed om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten en heerlijk heeft geslapen. Ook zijn wij blij dat u tevreden bent over het ontbijt en onze maatregelen omtrent Covid-19. Het welzijn van onze gasten en personeel is uiterst belangrijk voor ons. Bedankt voor uw compliment over onze gastvrijheid! Wat fijn dat ons receptie team u zo goed heeft geholpen. Een volgende keer staan we weer helemaal voor u klaar.

Graag tot snel!
Met vriendelijke groeten,