HIExpress.com
Bespaar meer met IHG One Rewards
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Schone kamers. Prima locatie vlakbij zowel de haven als voldoende leuke eettentjes. Ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar de Grote Markt. Goed en degelijk ontbijt. Parkeren kan in de garage onder het hotel, wat heel praktisch is. Verwacht geen extra luxe en wat er is, is goed.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 31 augustus 2021

Perfecte ligging vlakbij de stad, aan de oude haven ; vriendelijk personeel; mogelijkheid tot parkeren onder hotel; Zicht vanuit onze kamer (5e verdieping) was op het Willemdok; Ontbijt was redelijk beperkt, maar lekker

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Het personeel van de receptie was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook de kamers waren zeer netjes en ruim genoeg. Ik had een kamer aan de achterzijde en daar was het ook zeer stil om te slapen.
Het ontbijt was ruim genoeg en de voorzorgsmaatregelen omwille van Corona worden ook strikt opgevolgd.
Prijs kwaliteit is dit verblijf dus fantastisch.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Loosvelt Frederic, Propriétaire van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Saffiat,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie!

Wat goed om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten en heerlijk heeft geslapen. Ook zijn wij blij dat u tevreden bent over het ontbijt en onze maatregelen omtrent Covid-19. Het welzijn van onze gasten en personeel is uiterst belangrijk voor ons. Bedankt voor uw compliment over onze gastvrijheid! Wat fijn dat ons receptie team u zo goed heeft geholpen. Een volgende keer staan we weer helemaal voor u klaar.

Graag tot snel!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel eenvoudig en vooral schoon. Jammer het bed vond ik wat aan de smalle kant voor 2 personen. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Het ontbijt is ook eenvoudig maar goed en voldoende keuze.

Datum van verblijf: maart 2020
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat de netheid van het hotel aan uw verwachtingen voldeed.
Onze ligging nabij het centrum van Antwerpen is inderdaad een grote troef.
Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt!
Wat vervelend echter dat u onze bedden iets te klein vond. We hebben ook kamers met bedden van 2m op 2m, vraag hier gerust naar bij uw reservering.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Ligt in de buurt van het MAS dus uit het centrum, maar wel op loopafstand. Schoon hotel, strak vormgegeven en daardoor wat saai, maar de kamers en het ontbijt zijn goed. De tram stopt voor de deur. Prijs is aangenaam.

Datum van verblijf: februari 2020
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City - North, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste Thijsmalmberg,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van het interieur van ons hotel, de aangename kamer, ons lekker ontbijt, het dichte openbare vervoer en de correcte verhouding prijs-kwaliteit. Graag staan we bij een volgend bezoek aan Antwerpen opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groet.