Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (552)
Beoordelingen filteren
552 resultaten
Waardering van reizigers
113
292
123
16
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
113
292
123
16
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 552 beoordelingen
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Ligt in de buurt van het MAS dus uit het centrum, maar wel op loopafstand. Schoon hotel, strak vormgegeven en daardoor wat saai, maar de kamers en het ontbijt zijn goed. De tram stopt voor de deur. Prijs is aangenaam.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank ThijsMalmberg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste Thijsmalmberg,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van het interieur van ons hotel, de aangename kamer, ons lekker ontbijt, het dichte openbare vervoer en de correcte verhouding prijs-kwaliteit. Graag staan we bij een volgend bezoek aan Antwerpen opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groet.

Frederic Loosvelt, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 januari 2020

Ik vond het allemaal prima. Vaak is het zo, als je alleen reist en dan ook nog maar één nachtje blijft, dat je dan zo'n "achterafkamertje" krijgt dus ik was aangenaam verrast...
Ruime kamer met 2-persoonsbed en gerieflijke badkamer. Haardroger, douchegel en shampoo aanwezig. Ben zelf geen voorstander van kamerbreed tapijt maar alles zag er proper uit. Misschien een klein minpuntje maar de kamer was wel een beetje gehorig. Werd wakker door dronken mensen buiten voor het hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank brigitte c
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Brigitte C,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat fijn dat we u hebben kunnen verrassen met een aangename, propere kamer en badkamer met alle voorzieningen. We noteren uw opmerking in verband met de gehorigheid van buitenaf en zullen dit zeker met ons team bekijken. Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw voor een even aangenaam verblijf.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Frederic Loosvelt, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel aan oudehaven en rand van centrum
Half uur lopen naar sportpaleis
Eigen parkeergarage verder netjes inclusief ontbijt
Barretje met Leffe op de tap gratis WiFi zonder wachtwoord en e step te huur

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Adviba
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste Adviba,
bedankt voor uw positieve review.

We lezen met plezier dat u zo tevreden was over uw verblijf bij ons in Antwerpen. We hopen alvast dat we u een volgende keer nogmaals mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Frederic Loosvelt, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

De bewegwijzering naar de parkeergarage kan beter, want zeker in het donker is deze moeilijk te vinden, omdat ze voorbij het hotel ligt te bereiken via de ventweg.

De ontvangst bij de receptie is hartelijk.

Onze kamer nummer 106 was van alle gemakken voorbij.

Het tweepersoonsbed was echt smal.

Het ontbijtbuffet had veel zoete opties. Gelukkig was er vers fruit.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank anthonyu646
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FLoosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Beste gast,
bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Wel jammer dat u het bed wat aan de smalle kant vond. Wij beschikken ook over kamers met king-size bedden, dus aarzel bij uw volgende bezoek zeker niet om uw voorkeur door te geven. Wij noteren uw opmerking over de parking en zullen intern bespreken hoe we dit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Frederic Loosvelt, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2019

In het voorjaar van 2019 een reservatie gedaan voor 6 kamers liefst naats mekaar .

n check om 17.00u , 2 kamers waren niet klaar , moeten wachten tot 17

Voor ons wat teleurstellend , een reservatioe van 6 kamers volgens de site inchecken vanaf 15.00u . ik heb online doorgegeven dat we om 17.00u zouden inchecken , 2 kamers waren om pas om 17.40u klaar , dus in de lobby wachten ....

Bij het ontbijt was er te veel volk om te ontbijten , ik heb aan de receptie gevraagd om een vergaderzaal bij te openen .

Buffet kon niet tijdig bijgevuld worden door de drukte en te weinig personeel .

Kamers waren veel te warm .

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Maddy C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken