Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

We verbleven een nachtje in dit hotel. Op zo'n twintig minuten lopen van het centrum een prima hotel. In de omgeving wordt er veel gewerkt maar gedurende ons verblijf in het weekend hadden we hier geen last van.
De kamer was niet supergroot (met de bank uitgeklapt als bed) maar wel netjes, evenals de badkamer.
Plus van de badkamer dat er een dusdanig goede afzuiging was dat zelfs nadat drie personen gedouched hadden de spiegel niet beslagen was!
Personeel was erg vriendelijk en het omtbijtbuffet lekker en voldoende variatie.
In de omgeving voldoende eettentjes en ook een supermarkt.

Datum van verblijf: maart 2019
FLoosvelt, Frederic Loosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier dat u zo tevreden bent over ons hotel, zoals de goede ligging ervan, het lekkere uitgebreide ontbijt en de goed uitgeruste badkamer! Hopelijk heeft u er zodanig van genoten dat we u ook bij een volgend bezoek opnieuw bij ons kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

In dit keurige hotel een nachtje geslapen ivm een te voeren overleg in Antwerpen.

Gewoon een prima hotel. Goede service vanuit het hotel.

Hotelkamers zijn enigszins gehorig. Wekker van buurkamer is goed te horen. Evenals geklop op buurkamerdeuren komen ver. Valt helaas weinig aan te doen.

Parkeren kan onder het hotel. Door breekwerkzaamheden is ingang lastig te vinden. Is wel aangegeven.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
FLoosvelt, Frederic Loosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Beste Norman, Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat uw verblijf en de service helemaal aan uw verwachtingen voldeden. Indien u teveel lawaaioverlast ervaart, mag u dit ook laten weten aan de receptie. We zoeken graag met u naar een oplossing. Fijn dat u verder tevreden was met onze voordelige parking. We hopen de werken ook zo snel mogelijk afgerond te zien en excuseren ons indien dit voor wat overlast heeft gezorgd. De toegang tot de parking wordt inderdaad wel duidelijk aangegeven. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Warme groeten,

Beoordeeld op 30 december 2018

mooi hotel, goede kamers en badkamer aan de noordkant van het centrum. Tegen hele schappelijke prijd Ontbijt en ontbijtruimte goed maar niet overdadig. Het is wel echt aan de rand van het centrum. 20 minuten lopen naar de grote markt en naar de meir

Datum van verblijf: december 2018
FLoosvelt, Frederic Loosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. Super dat u zo tevreden was over uw verblijf bij ons en u ook de prijs ideaal vond. We hopen dat u onze omgeving aangenaam vond en genoten heeft van de wandeling naar de grote markt.

Een fijn eindejaar gewenst en graag tot nog eens!

Beoordeeld op 10 december 2018

Met de werken in Antwerpen even zoeken om er te raken maar lukt wel met de Waze app.
Vriendelijk personeel aan de receptie.
Voor onze aankomst nog sms ontvangen ivm parkeerplaats : mooie extra service.
Basis kamers met alle voorzieningen.
Ontbijtbuffet op zondag morgen rond 10.15 was zeer druk en als gevolg geen zitplaatsen meer.

Datum van verblijf: december 2018
FLoosvelt, Frederic Loosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Beste Wim, Dank u voor het delen van uw feedback over Holiday Inn Express.

Wat leuk dat u heeft genoten van uw kamer en de vriendelijke service van ons personeel. Het spijt ons indien u geen zitplaats had bij het ontbijt. In het weekend kan het soms druk zijn maar we doen er alles aan om steeds een vlotte service te garanderen. We zullen alvast bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 26 november 2018

Wij komen hier zeker al 10 jaar en dit hotel is voor ons de beste uitvalsbasis: naar het centrum, naar het eilandje, naar het sportpaleis. Alles is erg netjes, prima service aan de balie. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2018
FLoosvelt, Frederic Loosvelt, General Manager van Holiday Inn Express Antwerp City North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Beste Annick,

bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat u zo tevreden was over uw verblijf.

Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft en dat u onze service waardeert.

Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en we verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,