“Goed eten”
Beoordeling van La Parrillada Argentina

La Parrillada Argentina
Reserveren met
La Parrillada Argentina is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 188 van 1.620 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Midden-Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 mei 2017 beoordeeld

We waren met een heel gezelschap en hadden de bovenverdieping gekregen. De bediening verliep wel wat chaotisch en alles moet natuurlijk uit de keuken komen, die op de begane grond is. Wel was er een barretje op onze verdieping maar die was niet constant bezet en ook die bediening was een beetje chaotisch.
De keuze uit de (grill) gerechten is groot en de prijzen zijn aanvaardbaar. Sommige iets te duur maar de meeste zeer redelijk.
Aan te bevelen zijn de lamskroon, zowel als voor- of als hoofdgerecht. De biefstuk is prima en ook de ossehaas (250gr) was uitstekend (€26). Er was er 1 die taai en met zeen was, en die werd keurig vervangen. Bij mixed grill krijg je een eigen mini BBQ.
De sausjes zijn niet om over naar huis te schrijven en ook geen echte chimi-churri.
De huiswijn is niet te drinken, bah!

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

...goed, hetgeen tegen mijn verwachting was gezien de (toeristische) lokatie in Antwerpen. Leuk detail is de mini BBQ voor je neus zodra je de mixed grill bestelt. Vleeskeuze prima en goed gegrild. Verder de standaard salade weglaten en gewoon een gegrilde paprika erbij bestellen, zeer smakelijk. Keuze uit de bieren zou iets breder mogen zijn maar dit is slechts een klein detail. Ik ga hier als carnivoor zeker nog een keer terugkomen.

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere malse steak, empenadas leken ons niet vers gemaakt (klef).

Bediening matig, straalt weinig tot niets uit en komt met moeite een woord uit.

28 maart 2017 beoordeeld

Op een rustige dinsdagmiddag een heerlijke steak gegeten. De wijnkaart is niet heel uitgebreid maar we hebben toch een lekkere Malbec gevonden.

2 maart 2017 beoordeeld

Gisteren op de middag hier gaan eten en echt het was superlekker. De bediening was ook zeer goed. Dit is een restaurant waar we zeker terug naartoe gaan.

Reizigers die La Parrillada Argentina bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In La Parrillada Argentina geweest? Deel je ervaringen!