“Origineel en heerlijk”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vind je ontbijtformules die anders zijn dan elders. Een toets van originaliteit en heerlijkheid! Vriendelijke bediening, leuke ruimte en echt genoten. Hier kom ik nog eens terug!

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn gezin vandaag iets gaan eten en drinken in De Caravan, een gevestigde waarde, maar sinds vandaag blijkbaar met nieuwe eigenaars, 2 leuke meiden.
All day breakfast & brunch is het concept, dus lekker een tikkeneike kunnen eten om 14.00uur. Geweldig.
De kaart is zeer uitgebreid, misschien een truc om ons terug te lokken ;-)

Onze aanraders zijn alvast;
de homemade ice-tea Peach om te delen met 5 in een kan. Met van die perzik ”ijs”blokjes. Ziet er leuk uit, smaakte verfrissend.
De pancakes met cream en maple (Uhu) en de pittige linzensoep met mimosa. (Niet zo pittig als verwacht maar wel fris en smaakvol)

Wij zaten buiten nog te genieten van het zonnetje op het ruime terras, maar het interieur binnen is uitnodigend en smaakvol ingericht. Veel planten en huiselijke sfeer.

Top!

25 juli 2018 beoordeeld

op het gezellige terras gezeten, de gerechten waren zeer lekker en genoeg , de bediening was vriendelijk,

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en puur. Ook ruim voldoende. De gemberlimonade was ook heel lekker. Leuk terras en vriendelijke bediening.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een natte zaterdagavond toevallig weer eens in de Caravan uitgekomen en 4 prachtige gerechtjes gegeten! Pluim voor de kok, vlotte bediening, dit was echt weer top!

Reizigers die Caravan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caravan geweest? Deel je ervaringen!