“Topgerech’jes”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een natte zaterdagavond toevallig weer eens in de Caravan uitgekomen en 4 prachtige gerechtjes gegeten! Pluim voor de kok, vlotte bediening, dit was echt weer top!

23 december 2017 beoordeeld

Lekkere gerechten ook voor vegetariërs. Gezellige omgeving en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit.

28 september 2017 beoordeeld

Supergezellig - thuiskomen gevoel - sympa bediening - leuke kaart - zeer aanvaardbare prijzen. 2e keer dat ik er (alleen) kom, tweede keer dat ik op een paar details na niets kan opmerken. De patat was misschien just niet gaar genoeg.... soit - niks mis mee, integendeel.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig Caravan binnengewandeld. Vriendelijk en joviaal personeel, verrassende menu en lekkere Moskou Mule!

21 juli 2017 beoordeeld

Vorige week voor het eerst sinds lang nog eens in De Caravan gaan eten. We vroegen 2 glazen prosecco, maar kregen cava.

Het voorgerecht (hummus/tyrokafteri) werd in potjes zonder lepel geserveerd. Dippen met brood was moeilijk, omdat het te zacht was. Ook het hoofdgerecht (Japanse salade misokip) was zeer middelmatig. De groenten waren weliswaar vers, maar kwamen gewoon uit een zak. En dat voor bijna 20€! Schandalig noem ik dat.

Een ding weet ik zeker: ons zien ze hier niet meer terug!

Reizigers die Caravan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caravan geweest? Deel je ervaringen!