“Een aangename verrassing”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig Caravan binnengewandeld. Vriendelijk en joviaal personeel, verrassende menu en lekkere Moskou Mule!

21 juli 2017 beoordeeld

Vorige week voor het eerst sinds lang nog eens in De Caravan gaan eten. We vroegen 2 glazen prosecco, maar kregen cava.

Het voorgerecht (hummus/tyrokafteri) werd in potjes zonder lepel geserveerd. Dippen met brood was moeilijk, omdat het te zacht was. Ook het hoofdgerecht (Japanse salade misokip) was zeer middelmatig. De groenten waren weliswaar vers, maar kwamen gewoon uit een zak. En dat voor bijna 20€! Schandalig noem ik dat.

Een ding weet ik zeker: ons zien ze hier niet meer terug!

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is top! Wij zijn zeer vrolijk onthaald in een zeer fijne zaak. Zeer tof, vrolijk en gezellig ingericht. Een kleine kaart met allemaal dagverse producten. En nog was het zeer moeilijk om 1 gerecht te kiezen. Zowel hoofdgerecht als dessert en wij waren super! Wij gaan zeker nog eens terug.

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brunch met verfijnde, verse en vernieuwende gerechten.
De bediening maakte het een nog fijnere ervaring...Een aanrader!

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ieder gerecht was goed, alles vers klaargemaakt. Leuke entourage. Hele vriendelijke bediening en heel betaalbaar. Zeker een aanrader.

Reizigers die Caravan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caravan geweest? Deel je ervaringen!