“Gezellig en lekker.”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is top! Wij zijn zeer vrolijk onthaald in een zeer fijne zaak. Zeer tof, vrolijk en gezellig ingericht. Een kleine kaart met allemaal dagverse producten. En nog was het zeer moeilijk om 1 gerecht te kiezen. Zowel hoofdgerecht als dessert en wij waren super! Wij gaan zeker nog eens terug.

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brunch met verfijnde, verse en vernieuwende gerechten.
De bediening maakte het een nog fijnere ervaring...Een aanrader!

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ieder gerecht was goed, alles vers klaargemaakt. Leuke entourage. Hele vriendelijke bediening en heel betaalbaar. Zeker een aanrader.

5 juni 2016 beoordeeld

Altijd lekker en vriendelijk. Heel erg gezellig om in de zomer op het terras van het zonnetje te genieten. Het ontbijt vond ik niet erg geslaagd wegens zweterige wat uitgedroogde kaas en beperkte keuze van beleg. Maar ik ben er al meerdere keren gegaan voor een boterham of slaatje en dat was toch elke maal enorm lekker dus absoluut een aanrader!

23 mei 2016 beoordeeld

We zijn hier met 13 enthousiaste dames komen brunchen om aan onze vrijgezellen te beginnen. Een uitstekende start van de dag. De bediening was vlot, vriendelijk personeel. Het eten was zeer lekker, gevarieerd, tegen een faire prijs. Aanrader!

Reizigers die Caravan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caravan geweest? Deel je ervaringen!