“Relax & chill lunchen!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beperkte kaart met verse plats, meer moet je niet hebben voor een super lekker verse lunch op een gezellig terras op Antwerps damplein.
Ik nam al de burger en de 3 toasts met groentencremes ... En ik was telkens hemels verrast van de smaken. Om nog maar te zwijgen van hun home made frambozenlimonade!??!!

Datum van bezoek: juli 2015

12 april 2015 beoordeeld

Ik kwam binnen en was meteen onder de indruk van het interieur.
Het eten is echt lekker, het personeel vriendelijk en hip!

Zeker een aanrader

Datum van bezoek: april 2015
17 maart 2015 beoordeeld

toevallig gepasseerd op een zaterdagmorgen. Lekker brood en beleg. Zeer leuk interieur, en zeer vriendelijk personeel. Ideaal om je weekend te starten!

Datum van bezoek: maart 2015
21 oktober 2014 beoordeeld

Een gezellig huiskamerrestaurant met een prikkelende kaart. De producten zijn allemaal vers, alles wordt zelf gemaakt. Tot en met de ketchup op de burger.
Goed waar voor je geld. Heel gatsvrije bediening.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer
2 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke bediening en eerlijke gerechten en alles vers leuke locatie rustige omgeving s'avonds goede atmosfeer

Reizigers die Caravan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Caravan geweest? Deel je ervaringen!