Koenraad G
Waarschoot, België

Mooi en aangenaam hotel.

5,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer goed gelegen nabij het centrum. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was overduidelijk nieuw en had een moderne uitstraling. Propere kamer en badkamer en het ontbijtbuffet was rijkelijk. Wij waren daar met het paasweken en op Pasen stond er voor de deur van iedere kamer een zak met een chocolade paashaas en eitjes. Er werd dus zeer goed voor de gasten gezorgd.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 apr 2024
Beste geometriegod,
Wauw een 10 op 10, wat een groot compliment, dankjewel! Ik ben dolblij om te horen dat u ons een mooi en aangenaam hotel vindt, en dat u zo heeft genoten van onze moderne kamers en heerlijk ontbijt.
Zien we u snel terug?
  • NH Collection
Roomservice
  • Mercure
Restaurant
Room adapted for special needs.
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 24 maart 2024

We zijn er met ons team van 8 blijven slapen.
Ontvangst was top. Kamers zeer netjes. Ontbijt zakelijk en correct.
Prijs kwaliteit helemaal top.
Vlakbij centraal station ! Centrum Antwerpen perfect te voet te doen .
Wij waren er voor een seminarie , maar ook om de stad te verkennen is dit de perfecte uitvalsbasis.
We raden dit hotel zeker aan.

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Willem Haegemans, Owner van Holiday Inn Express Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste Koni4423,
Wauw een 5 op 5, wat een geweldige score, dankjewel! Ik ben zo blij om te horen dat uw verblijf bij ons tip top in orde was, en dat alles perfect in orde was voor u en uw team. Aarzel zeker niet om vrienden en familie te vertellen over uw ervaringen in ons hotel.
Tot snel?

Beoordeeld op 3 maart 2024 via mobiele applicatie

Het hotel ligt middenin het centrum van Antwerpen aan het Astridplein. Volgens ons is het hotel helemaal nieuw. De kamers zijn netjes en stil, zelfs aan de voorzijde van het hotel. Er is een kleine hotel bar naast de receptie. Ook is er zelfs een vrij ontbijt ruimte. De ligging is perfect en het personeel zeer vriendelijk. Gastvrij en fijn zijn de gratis flesjes water op de kamer.

Datum van verblijf: maart 2024

Beste 608DennisK,
Dankjewel voor deze maximumscore, wat een groot compliment! Ik ben dolblij om te horen dat u zo genoten heeft van ons hotel, en specifiek van onze kamers, onze centrale ligging en ons vriendelijke personeel.
We kunnen niet wachten om u terug te zien.

Beoordeeld op 19 februari 2024

Mooi hotel op centrale locatie, op loopafstand van het station en van de stad. Mooie en nette kamer met fantastisch uitzicht. Medewerkers waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We konden op de dag van vertrek onze bagage nog even laten staan in de storage, en kregen bij terugkomst ook nog een kopje thee en warme chocomelk aangeboden, omdat het buiten enorm nat en guur was, en we het koud hadden. Ontbijt is heel goed en werd ook goed aangevuld. Tophotel, aanrader!! Wij komen hier zeker terug.

Kamertip: Op de hoogste etages heb je het mooiste uitzicht ;-)
Datum van verblijf: februari 2024
Willem Haegemans, Owner van Holiday Inn Express Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2024

Beste Sorayah514,
Wat een mooie score en review hebben we van u mogen ontvangen, dankjewel! Ik ben dolblij om te horen dat u ons een top hotel vindt, en dat u ons zou aanraden aan anderen. Het is zeer fijn om alle kleine dingen te horen waarvan u genoten heeft tijdens uw verblijf bij ons.
We kunnen niet wachten om u terug te zien.

Beoordeeld op 4 januari 2024 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Ligging prima in het centrum en voldoende parkeergarages in de buurt. Kamer schoon en netjes bed was heerlijk. Ontbijt prima voldoende keuze wel druk tijdens ons bezoek. Prijs kwaliteit is in verhouding. Zeker een hotel om terug te komen.

Datum van verblijf: december 2023
Willem Haegemans, Owner van Holiday Inn Express Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste Seaside350158543,
Bedankt om ons een review te schrijven. Het is geweldig om te horen dat u ons een fijn hotel vindt, en dat u genoten heeft van alle aspecten tijdens uw verblijf bij ons. We kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.
Tot dan!

Beoordeeld op 14 november 2023

Dit vrij hotel is heel praktisch gelegen in het centrum en op 650m wandelen van het station. Receptie was heel vriendelijk en een hartelijk onthaal. Kamers zijn heel netjes, al is de badkamer wel wat kleiner maar alles wat je nodig. Ontbijt is zeker voldoende en een mooi assortiment. Praktisch gelegen indien je in het centrum van Antwerpen wil verblijven. Wij waren alvast tevreden.

Datum van verblijf: november 2023
Willem Haegemans, Owner van Holiday Inn Express Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2023

Beste KristinVanCauteren,
Bedankt om ons een review te schrijven. Wat is het fijn om te horen dat u zo genoten heeft van onze centrale locatie, ons vriendelijke team en dat u uw dag goed bent gestart met ons heerlijke ontbijt. Aarzel zeker niet om uw vrienden en familie te vertellen over uw verblijf bij ons.
Zien we u snel terug?