TripAdvisor

Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
6 augustus 2018 beoordeeld

EXKi biedt u een divers aanbod van plantaardige producten en is geschikt voor zowel vegetariërs als vegans. EXKi respecteert het milieu en het dierenwelzijn en brengt u gezonde, voedzame en smakelijke gerechten. Bij alle gerechten staat aangeduid wat de ingrediënten zijn en of deze vegetarisch of vegan geschikt zijn. U kunt hier terecht voor ontbijt, lunch en diner. Maar ook voor gewoon een drankje tussendoor met een smakelijk taartje. Bovendien zijn alle gerechten geschikt om mee te nemen.

Datum van bezoek: juli 2018
The_EXKi_Team, Responsable relations clients van EXKi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste, Staat u ons toe u allereerst te danken voor de tijd die u nam om ons dit bericht te schrijven. We stellen de mening van onze klanten heel erg op prijs, want hierdoor kunnen we blijven groeien en verbeteren. Aarzel zeker niet om ons in kennis te stellen van uw gewaardeerde raad en onze nieuwtjes te blijven volgen via de sociale media. Met vriendelijke groet, Het EXKi Team

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk adres om voor de start van een dag vol prachtige plaatsen om te ontdekken! Zitten is niet zo rustig maar lang blijven is ook niet de bedoeling, op de kamer alvast plannen besproken en dan op pad.
Grote koffie was veel te slap, dubbele espresso ging beter.
Bediening was wel goed, keken actief mee op zoek naar plek voor 2. Mijn rolstoel kon goed weggezet worden.

Datum van bezoek: januari 2018
The_EXKi_Team, Responsable relations clients van EXKi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er 2 keer ontbijt gegeten. Het ligt heel centraal. Vanaf de eerste verdieping heb je een heel leuk uitzicht op de straat. Leuk om mensen te kijken.

Heerlijke broodjes lekkere yoghurt en goede koffie! Wat wil je nog meer.

Datum van bezoek: september 2017
The_EXKi_Team, Responsable relations clients van EXKi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

17 maart 2017 beoordeeld

personeel is vriendelijk, er is voldoende keuze voor de lunch. Zowel warm als koude gerechten en ook verschillende glutenvrije alternatieven! wat super is!

Datum van bezoek: maart 2017
The_EXKi_Team, Responsable relations clients van EXKi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2017

Beste, Hartelijk bedankt voor uw reactie! Staat u ons toe u allereerst te danken voor de tijd die u nam om ons dit bericht te schrijven. We stellen de mening van onze klanten heel erg op prijs, want hierdoor kunnen we blijven groeien en verbeteren. Aarzel zeker niet om ons in kennis te stellen van uw gewaardeerde raad en onze nieuwtjes te blijven volgen via de sociale media. Met vriendelijke groet, Het EXKi Team

3 februari 2017 beoordeeld

De soep zijn supper lekker , ga meermaals per week voor mijn lunchbreak. Hun broodjes zijn een beetje raar maar sommige zijn toch lekker.

Datum van bezoek: februari 2017
The_EXKi_Team, Responsable relations clients van EXKi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Reizigers die EXKi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In EXKi geweest? Deel je ervaringen!