Anneke F

Redelijk goed hotel..

Beoordeling van Century Hotel Antwerpen
3,0 van 5 bollen29 dec 2023 beoordeeld
Vriendelijk ontvangen door de baliemedewerker.
Kamer was klein maar netjes.
Ontbijt was voor ons prima.
Hotel is verouderd/ ouderwets maar dat heeft op sommige punten ook wel weer wat.
Prima ligging, midden in centrum, perfect !!

Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 31 dec 2023
Beste Anne,
Wat fijn dat jullie genoten bij ons, we hopen u snel weer terug te mogen ontvangen tijdens jullie volgende bezoek aan de mooie stad Antwerpen!~
Met vriendelijke groeten,
2.0 km van Century Hotel Antwerpen
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 28 september 2023

Nare geur hangt in de kamer, kon de hele nacht niet slapen ondanks dat ik het raampje open had staan. Kussens en lakens hebben ook een nare geur. Ook als je al het hotel binnen kwam was er al een nare geur te ruiken. Is je geld echt niet waard.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Team Century Hotel, Guest Services / Front Office van Century Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Beste Gast,

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u ervaringen bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben uw opmerkingen reeds besproken binnen ons team. Bedankt hiervoor. We willen altijd het liefste ter plaatse de problemen verhelpen dus aarzel volgende keer alstublieft niet om meteen onze 24 uurs receptie te contacteren. We hopen dat u genoten heeft van de mooie stad Antwerpen. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 mei 2023

Over dit hotel kan ik precies 1 positief punt benoemen, en dat het in het centrum ligt. Het uitzicht is daarintegen vreselijk. Dit is veruit het slechtste hotel wat ik ooit heb gezien.
De kamers zijn klein, vies en onlogisch ingedeeld. Je krijgt hier dan ook een benauwd gevoel in. De badkamer had meerdere schimmelplekken en de douche deur was erg vies en kapot.
Verder is het personeel totaal niet meedenkend en zeer klant onvriendelijk!

In deze omgeving zijn erg veel hotels te vinden. Daarom raad ik iedereen dan ook aan om snel verder te zoeken naar een hotel waar je wel van kan genieten, en met respect wordt behandeld. Dat is hier absoluut niet het geval!

Kamertip: Ga hier niet heen!
Datum van verblijf: mei 2023
Team Century Hotel, Guest Services / Front Office van Century Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2024

Beste Malou

We hebben uw opmerking reeds besproken binnen ons team. Bedankt hiervoor.
Weet dat we een 24uur receptie hebben die altijd beschikbaar is om eventueel u een ander kamer aan te bieden indien u niet tevreden over de kamer.
We hopen dat u alsnog hebt genoten van de mooie stad Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,
Team Century

Beoordeeld op 2 april 2023

Je loopt het centraal station uit en gelijk zie je het hotel” je word vriendelijk ontvangen bij aankomst.
Kamers zijn schoon en ruim, mooie badkamer met een bad. Het ontbijt is echt heel erg goed, dit hotel is dus zeker een aanrader om goedkoop en goed te overnachten!

Datum van verblijf: april 2023

Beste Kevin,

Hartelijk dank voor het nemen van tijd om een beoordeling achter te laten.
We zijn zeer verheugd dat u hebt genoten van uw verblijf in het hotel.
Wat fijn om te lezen dat het ontbijt en de kamers zeer goed zijn bevallen!
We hopen u zeker terug te mogen ontvangen bij je volgende bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet
Team Century

Beoordeeld op 12 maart 2023

Nou, we kwamen na een dagje Antwerpen Zoo aan bij het hotel. Toen we in straat liepen was het eerste dat ik dacht wat een pauper wijk.... Overal waar je liep rook het naar wiet.
Nou dan kom je het hotel binnen, die man spreekt geen Nederlands/Vlaams dus Engels it is. De andere die erbij zit probeert het in gebrekkig Nederlands uit te leggen.
We gaan met de lift naar boven, en lopen naar onze kamer, wat meteen opvalt is dat het erg gehorig is.
We lopen de kamer binnen en t bed staat scheef. Het hoofdeinde is lager dan het voeteneind en het matras is oud en zo zacht dat je door de combinatie bijna niet overeind komt.
De kussen zijn zo slap dat je net zo goed zonder kan slapen. Het enige pluspunt wat er is, is dat het schoon is.
We zijn in de stad maar wat gaan eten, want we werden niet echt warm van het 3 gangen menu, de gerechten waren nog gedateerder dan het hotel.
Nou we zijn gaan slapen de volgende morgen het ontbijt. Nou dat was wel oke. Niks bijzonders broodjes kaas ham salami ei spek enzovoorts.
Als je voor een paar nacht alleen blijft om te slapen is het prima. Wij gaan iig niet nog een keer.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 20 december 2022

De kamer was schoon, zo te zien fris geverfd. Dat was wel wat slordig gebeurd bij de randen en er zaten verfvlekken in het gordijn. In het gordijn zat ook een scheur. De kamer ruikt onaangenaam. De kamer ligt aan de voorkant recht tegenover het Centraal Station van Antwerpen. Dat brengt nogal wat straatlawaai met zich mee. Het is over het algemeen nogal gehorig. Je hoort veel geluiden van de gang, maar erger is dat gesprekken van de buren zijn te volgen en zelfs het gesnurk uit de buurkamer hoorbaar is. Het linnengoed is schoon, maar de bedden (80 cm breed) is enorm slap. In de hoekjes is het wel stoffig en de vloerbedekking is nogal verschoten. Er zijn ruim voldoende stopcontacten. TV met zo'n 10 kanalen, maar soms gestoorde ontvangst.
Het hotel ligt tegenover het Centraal Station op circa 15 minuten lopen van het centrum.
Waar zijn toch die mooie geüpdatete kamers die op de website van het hotel staan?
Het ontbijtbuffet is prima, maar op zaterdag is het restaurant overvol, kunnen keuken en bediening het tempo van aanvullen niet bijhouden en ontstaat een lange wachtrij.
Het personeel is vriendelijk van receptie tot bediening en kamermeisjes.

Datum van verblijf: december 2022