“Mooi terras op een toeristische plaats.”
Beoordeling van 't Putke

't Putke
Geclassificeerd als nr. 267 van 1.867 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2019 beoordeeld

Zeer mooi terras vlak naast het "Quinten Matsijs putke" vlak bij de grote markt van Antwerpen. De mosselen zijn zeker een aanrader.
Bij de paling in 't groen mocht de saus iets meer gebonden zijn daar dit meer een groen soepje was met paling.
Toch nog een meevaller door de zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eventjes avondje eten. Zit op een toeristische plek dus oom de kaart daar ook op afgestemd. Maar zag dat ze vol-o-vent hadden, als hoofd gerecht. Er zat wat weinig kippen vlees, veel champignons, in maar smaak was oké, niet bijzonders. Water, plat water, fles was van een of ander onduidelijk merk en ook niet lekker wel de hoofdprijs. Goed voor een snelle toeristische hap.

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit op een mooie locatie. Binnen ziet het eruit als een bruin café. Maar de kaart is daar niet op gericht. Ze hebben veel vis op de kaart staan. Maar ook vlees en Italiaanse gerechten. Wij hebben gekozen voor de lasagne. De lasagne was lekker maar ik miste wel groente erin. Dat vond ik wel jammer. De service was verder in orde.

9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke en professionele bediening.netjes,prachtig terras aan kathedraal.helemaal geen toeristische val.mosselen gegeten.perfect klaargemaakt.topper!

13 mei 2019 beoordeeld

Tijdens ons weekendje Antwerpen verschillende terassen aangedaan. Maar dit was wel de negatiefste ervaring. We willen zitten en worden gevraagd of we ook willen eten, op ons antwoord dat het nog niet iets te vroeg is om te eten en eerst wat willen drinken loopt de bediening weg met de opmerking "bekijk het dan maar" en laat je gewoonweg staan. We zijn met verbazing over het onbeschofte gedrag weggegaan en zelfs de volgende dag, ondanks dat andere terassen behoorlijk vol zaten, toch het putke links laten liggen.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die 't Putke bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In 't Putke geweest? Deel je ervaringen!