“Zeker geen toeristenval!”

Jeanty's
Geclassificeerd als nr. 307 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Internationaal
22 augustus 2019 beoordeeld

Louter toevallig hier gisterenmiddag voorbij gelopen...Het zeer aantrekkelijk geprijsd dagmenu met keuze vlees of vis viel ons op. Wij namen allebei de versie "vis" en kregen voor de prijs van 21 EUR eerst 2 lekkere amuzes, gevolgd door een zeer lekkere en aantrekkelijk gepresenteerde broccolisoep. Daarna bestond de hoofdschotel vis uit 2 grote stukken zeebaars, vergezeld van lekkere verse wokgroentjes en een torentje aardappelpuree. Zeer lekker! Als dessert kregen we weerom een zeer mooi gepresenteerde en lekkere chocolademousse alsook een glaasje met limoenmousse. Hoe kan men dit voor een dergelijke prijs tijdens de middag offreren in een toch wel kraaknette zaak in een zeer aardige omgeving (schaduw O.L. Vrouw kathedraal). Daarbij nog een zeer vriendelijke dame om te bedienen en ... men laat u hier echt vrij in de keuze van de dranken.Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019

20 augustus 2019 beoordeeld

een vriendelijke dame en heel lekker van het eten wij vertellen het verder aan vrienden en wij komen zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Zeer goede sfeer ,zeer vriendelijk ontvangen.Het eten was top zoals altijd.Als dessert kregen wij een mooie taart aangeboden van het huis,dit was een zeer leuke verrassing.Niets dan lof voor het eten de vriendelijke bediening en de sfeer in het algemeen.Wij waren al klant en komen zeker nog terug.

21 juli 2019 beoordeeld

Hier kan je lekker eten en de bediening is zeer vriendelijk. Het terras is niet al te groot maar mss is het net daardoor heerlijk toeven hier. De mosseltjes zijn zeker aan te raden!

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer op deze locatie, maar toch mijn twijfels eigenlijk. De bediening kwam heel traag op gang, en opdienen op je teenslippers in een restaurant, heb ik zo mijn bedenkingen bij. Een lach was heeeeel moeilijk gedurende de hele avond voor de medewerkers. Kan natuurlijk gebeuren dat je eens een mindere dag hebt, we zullen het daar op houden.
Eten op zich was vrij lekker! Wat dat betreft zeker nog eens een bezoekje waard. Prijs kwaliteit zeker ok, al hadden we er toch veel meer van verwacht.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Jeanty's bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Jeanty's geweest? Deel je ervaringen!