“Chocoladefun dankzij een Bongobon”
Beoordeling van Quetzal Chocolade Bar

Quetzal Chocolade Bar
Geclassificeerd als nr. 7 van 52 Dessert in Antwerpen
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige zaterdagnamiddag hier terechtgekomen via een bongobon.
En wat een leuke verrassing was dat: overheerlijke chocoladefondue met verse banaan, kiwi en aardbei, letterkoekjes en mashmallows.
Daarbovenop en Chococino en ik en mijn dochter zijn daarna buitengestuiterd ( sugar rush)
Heel leuk kader en vriendelijke mensen. Bij goed weer kun je op het terras zitten.
Aanrader

1 maart 2018 beoordeeld

Je kan hier kiezen uit vier soorten gesmolten chocolade op je brownie of een heerlijke milkshake met alle 4(heette voorheen quetzal float) of neem een lekkere fondue met vers fruit. Mijn favorite is Coffeechoc vooral de melkchocolade maakt dit een goddelijk drankje (wel machtig). Ik kom hier regelmatig en de kwaliteit is altijd goed.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

+ brownie was zeer lekker
+quetzal ijs met brownie is een echte aanrader
+ koffie is goed
+ chocolade fondue is een toppertje zeker met de zoete melkchocolade
+ vriendelijk personeel
+veel keuze
+ alleen verse producten zoals fruit en verse brownie
-je moet de tafel zelf afruimen maar de meeste doen dit niet, waardoor je vaak een vuile tafel hebt
- aoms is het lang wachten om te bestellen
- de inrichting is helemaal niet gezellig
- wanneer je fondue wilt met meer dan 1 soort chocolade betaal je het dubbele

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zo'n 3 jaar geleden dat ik hier was geweest en het voelde als thuiskomen :)
Nog steeds veel keuze uit verschillende lekkere zoetigheden zonder, met of met heeel veeel chocolade.

18 september 2017 beoordeeld

Heerlijke chocoladedranken en fondue! Een aanrader, vooral op koude dagen! Op zonnige dagen kan je buiten zitten.

Reizigers die Quetzal Chocolade Bar bekeken, bekeken ook

In Quetzal Chocolade Bar geweest? Deel je ervaringen!