“Altijd goed! ”

Geclassificeerd als nr. 694 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier gegeten, waaronder gisteravond weer, bijna altijd beslissen we last minute maar kunnen altijd nog terecht met 2, op het eerste oog als je binnenkomt is het een viswinkel maar de volgende deur door kom je in een klein maar gezellig restaurantje, prijs kwaliteit is uitstekend, en iedere keer eten we hier heel lekker, de bediening is zeer vriendelijk, porties zijn meer dan genoeg, soms is er geen ruimte meer voor een toetje. Kortom echt een aanrader als je lekker vis wilt gaan eten.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Mooie zaak waar je lekkere verse vis kan kopen ,maar wanneer je een stapje verder in deze zaak zet ontdek je een heel gezellig plaatsje waar je handen en vingers kan aflikken na een lekkere kreeft of zoveel ander vis gerechten.
Heel vriendelijk personeel met kennis van zaken en een vleugje humor is inbegrepen in de dienst.
Wij hebben deze schat ontdekt en de hele wereld mag dat weten !

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Eerst een selectie van oesters genomen, dan gambas à la planche, tenslotte een banaan royale. Oesters werden geserveerd zoals het hoort, gamba's waren sappig en correct klaargemaakt zoals in Spanje met veel look en olijfolie. Frietjes waren lekker. Dessert was copieus, maar zeer aangenaam. Enkel het bijbehorende garnituur bij de gamba's kon me niet bekoren. Dit was zoet en paste niet bij het gerecht, eerder iets zuurder of met citroen.

Als bijpassende wijn namen wij een Pouilly fuissé, lekker in de mond en stevige afdronk.

Bediening en kader zijn in orde. Een mooi tegeltjesrestaurant dat past bij een 'viseetgelegenheid'. Wijnkaart is beperkt, maar de witte wijntjes die erop staan zijn zeker de moeite waard en passend bij schelp- en schaaldieren.

Prijskaartje kwam uit op ca. 150 euro voor 2 personen. Gezien we elk 12 oesters hebben gegeten, een speciale 'duurdere' wijn hebben gekozen en ook nog dessert hebben genomen, is dit zeker aanvaardbaar voor de geleverde kwaliteit van eten.

Datum van bezoek: juli 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrzorgde presentatie zonder teveel poespas. Fijne bediening. Genieten van verse kwaliteit van vis. Voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: april 2019
27 maart 2019 beoordeeld

Voor een visrestaurant die aansluit aan een van de bekendste vis en schaaldieren winkel in het Antwerpse was het niet te verstaan dat we 45min hebben moeten wachten om 2 dozijn oesters geserveerd te krijgen, wij warren nochtans bijna alleen als klanten.Het eten was wel heel lekker, paling in t'groen en gebakken paling. maar we hadden wel een geste verwacht, al was het maar hun excuses voor het lange wachten

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Chez Rini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Chez Rini geweest? Deel je ervaringen!