“Heerlijke lunch”

Keukens: Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gastronomisch Lunch menu 2 of 3 gangen Diner menu 4 of 5 gangen
5 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs, viergangen lunch waar echt niets op aan te merken viel, gewoon geweldig.
Vlotte bediening, goede ontvangst en zeker het bezoeken waard

Datum van bezoek: juni 2024

3 april 2024 beoordeeld

Het was weer G E W E L D I G!
Gisteren gingen we voor de vierde keer naar het Gerecht en opnieuw waren we overdonderd door de heerlijke gerechtjes die kok Wim steeds weer weet te creëren. De professionele en super vriendelijke bediening maken een bezoek aan dit restaurant echt af. Wat ons betreft blijft het Gerecht een dikke aanrader!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
23 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich is dit een goed restaurant waar de witte brigade mooie gerechten bereid. Goede smaak combinaties waarbij mooie wijnen geserveerd worden
De bediening werkt op routine en heeft weinig oog voor de gasten. Gerechten worden met dezelfde toelichting die je al.op de kaart had kunnen lezen op tafel gezet.
Verder geen enkele interactie.

13 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Wim en Peggy is het telkens een culinaire wandeling door het marktmenu die men het beste degusteert met een tafel vol vrienden.
Vriendelijkheid, persoonlijke touch en vooral heerlijk en eerlijk eten! Een must-see & Must-Taste als je in Antwerpen bent!

11 maart 2024 beoordeeld

Blijft zelfs na 25 jaar nog steeds mijn favoriet in Antwerpen. Prachtig kader, innoverende keuken en smetteloze bediening ... je vindt het nog zelden. Altijd een Top-ervaring !

Reizigers die Het Gerecht bekeken, bekeken ook

In Het Gerecht geweest? Deel je ervaringen!