“Slechts een woord....smaaksensatie! ”
Beoordeling van Het Gerecht

Het Gerecht
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.633 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Gastronomisch Lunch menu 2 of 3 gangen Diner menu 4 of 5 gangen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wow, wat een geweldige smaken en een voortreffelijke prijs/kwaliteit verhouding. De champagne was een uitstekende keuze van het huis, de amuse was zeer royaal en ook het voor en hoofdgerecht zeker niet bespaard op de ingrediënten! Ik zou willen dat we zo’n restaurant dichter bij huis ( NL) hadden.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is niks beter in onze koekestad. Vakkennis op alle gebied. Klanten worden hier 'gesoigneerd' als de beste!

15 april 2018 beoordeeld

Super ervaring! Het eten is hier van onberispelijke kwaliteit, met verrassende combinaties maar toch veel aandacht voor het hoofdingrediënt. Verhouding kwaliteit - prijs is heel sterk bij het menu. Correcte bediening.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere Italiaanse wijn, professioneel aan ons voorgesteld en ingeschonken en heel lekker gegeten!

9 februari 2018 beoordeeld

We zijn hier op een zaterdagavond gaan dineren na de goede commentaren op tripadvisor gelezen te hebben.
Het was een schot in de roos. wij namen de 5 gangen menu zonder de extra kaas en met aangepaste wijnen (100€/p). Ondanks dit prijskaartje vinden wij het prijs/kwaliteit heel goed. Ieder gerecht was uiterst lekker, de wijn werd royaal bijgevuld en de vriendelijkheid van de service was top. Het dessert was niet alleen heel lekker maar oogde daarenboven nog als een kunstwerkje.
Mochten wij niet in West-Vlaanderen wonen, dan zouden we hier regelmatig komen. Een echte aanrader!!!!
Reserveer wel tijdig want de plaatsen (in mooi kader) zijn beperkt.

Reizigers die Het Gerecht bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Het Gerecht geweest? Deel je ervaringen!