Vandaag geopend: 08:30 - 17:30

Manieren om Town Hall (Stadhuis) te ontdekken
vanaf € 31,00
Meer info
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Het Stadhuis staat in de steigers achter een groot doek, bedekt met een foto van de originele gevel. Men is al 2 jaar bezig met de grote restauratiewerken van het historisch gebouw. Dit najaar moet het vernieuwde stadhuis in gebruik worden genomen. Laten we hopen dat het spoedig klaar is.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Momenteel is een verbouwing bezig aan de gevel van het stadhuis. Een doek met een foto van het uitzicht verbergt de originele gevel. Ik kijk al uit tot wanneer de doeken weg zijn.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 28 september 2019 via mobiele applicatie

Momenteel is het gehele stadhuis buiten gebruik en in renovatie, veel gebouwen staan in de steigers tot eind 2020 en zouden dan weer open moeten gaan voor publiek. Het stadhuis is afgebeeld op de doeken op de steiger voor het gebouw. Dus even wachten tot de renovatie is voltooid !

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 27 juni 2019

Jaren heeft het geduurd maar eindelijk heeft onze burgervader beslist om het stadhuis te renoveren , het gebouw is ingepakt en je zal nog even moeten wachten om het schoon verdiep te bezichtigen.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 4 maart 2019

Gebouw hangt in de steigers, met daarvoor de doeken zoals het moet worden. Helaas niet voor mij, dit jaar.

Datum van activiteit: maart 2019