TripAdvisor

L'Officina Da Franco & Giacomo
Geclassificeerd als nr. 303 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is al de 2de keer dat we hier komen eten. En telkens komen ze af met heel lekkere suggesties, om van te smullen. Maar het beste is wanneer je gedaan hebt en ze komen het dessert letterlijk met een kar aan tafel brengen, daar kan niemand nee tegen zeggen. Doe zo verder!

Datum van bezoek: mei 2019

12 december 2018 beoordeeld

Verse producten ,vriendelijke bediening en echt Italiaanse keuken gemaakt door vader en zoon ,echte aanrader

Datum van bezoek: december 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer deze maand gegeten bij l’Officina. Opnieuw iedereen heerlijk gegeten. Lekkere tapas, lekkere pizza, verse vis perfect gebakken. Bediening top! We komen terug!

Datum van bezoek: september 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er buiten niet mooi uit maar.. zoals zo vaak is de gastheer buitengewoon vriendelijk, het eten verrukkelijk en de rekening viel mee! Wij aten vitello tonnato vooraf... en beiden een pizza... flesje wijn en water en lekker koffietje voor zo'n 100 euro(flesje wijn was niet de huiswijn) De lasagna moet je zeker ook proberen!! Volgende keer Antwerpen gaan wij daar weer eten!!

Datum van bezoek: juli 2018
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met open keuken te midden van de dokken.
Lekker gegeten in Italiaans kader. Op de kaart kan je al heel wat terugvinden maar het dessertenbuffet is echt de moeite..

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die L'Officina Da Franco & Giacomo bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In L'Officina Da Franco & Giacomo geweest? Deel je ervaringen!