Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel neem ik niet meer.
Teneerste was het lastig vinden. Je moet met de auto over de parkeerplaats van een ziekenhuis naar de ingang vh hotel. Je kunt er gratis parkeren. We hadden gelezen dat de stad makkelijk bereikbaar zou zijn. Dat viel tegen, we moesten overstappen met de bus. Kaartje trouwens ergens vooraf zien te kopen, in de bus kost het €3 pp naar het station. Een 10-rittenkaart kost dan €15.

De kamer was mooi groot en de bedden goed.
De doucheslang bleek kapot. We kregen een andere kamer, maar die bleek bij aankomst niet schoongemaakt te zijn. Weer terug naar de oorspronkelijke kamer en moeten douchen in een andere kamer op dezelfde etage.
Ontbijt stelde niets voor. Je kunt veel beter iets te eten halen bij de delhaize naast het hotel. Er was niets warms bij het ontbijtbuffet, zelfs geen eitje. Alleen een broodje met simpel beleg of yoghurt met cornflakes. Het was de €8 pp echt niet waard.
Ik heb 4 dagen geleden een klacht ingediend over de kamer en zit nog steeds te wachten op enig antwoord.
Kortom: kies een ander hotel

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Binnenkomen in hal/receptie was heel netjes en zag er goed uit. Maar de gang naar onze hotelkamer was heel gedateerd en zag er een beetje armzalig uit.
De kamer zelf was lekker ruim (standaard 2 persoonskamer) grote badkamer en veel loopruimte en om je spullen op te bergen. Jammer dat er geen drinken aanwezig was en een kluisje. Of roomservice.

Verder ideaal te bereiken per auto en genoeg parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 15 november 2017

De kamer had een raam wat niet dicht kon, buitentemp 5 graden. Ik kreeg na enig aandringen een andere kamer. Anders had heel Antwerpen het warm gekregen, behalve mijn kamer. Helaas geen wifi, signaal te zwak.
Na de eerste dag wandelen in Antwerpen was het bed niet opgemaakt, handdoeken niet vervangen. "Het staat duidelijk op de site dat wij geen hotel zijn, en dat er niet wordt schoongemaakt. Uw handdoek moet u zelf van thuis meenemen", aldus een medewerker. Citaat van de website van dit non-hotel: "In Brussel en Antwerpen gebeurt het schoonmaken van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen." De praktijk is anders. Ook op Booking.com staat dit niet vermeld. Het is de B-Aparthotel, geen hotel dus. Lees: een "B-keuze apart soort hotel". Neem voor de zekerheid je eigen toiletpapier mee. Je weet maar nooit.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, studio’s ruim opgezet, parkeren voor de deur, prima voor een nacht. Tip.. ontbijten bij Van der valk, paar honderd meter verder op!!
De aangekondigde renovatie is wel nodig, kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken!

Beoordeeld op 8 november 2017

Het enige positieve is de parking voor de deur. Daar is alles mee gezegd.
Gedateerde en verouderde kamers met ouderwets en versleten sanitair. Toppunt van oplichting was het ontbijt !! In een koude, kille refter was om 9u nauwelijks nog wat te eten; amper nog broodjes of croissants; goedkope witte producten yoghurt en dito confituur. Dit nooit meer voor 130€ !!!