Ghislaine
Urmond, Nederland

Graag maar weer tot snel 😉

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Weer uiterst tevreden terug van een lang weekend in Van der Valk Antwerpen. Van het begin tot het eind voelen we ons daar écht gast. Vriendelijke medewerkers die zorgen voor een aangenaam verblijf. Zeer goed verzorgde Live-Cooking en ontbijt. Zeer ruime keus en goed van kwaliteit. Gezellige bar met ook hier leuke medewerkers die nét een stapje meer doen. Kamer, zoals altijd, keurig verzorgd en ‘compleet’. Ook niet onbelangrijk: fijne parkeermogelijkheid en mogelijkheden openbaar vervoer om Antwerpen te bezoeken. Gelijk maar weer geboekt voor augustus 😉.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Wij bedanken u heel graag voor de mooie score die u ons geeft en bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen.

Het is heel fijn te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in het hotel en dat alles naar wens was voor u.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
  • Hampton
2.0 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
  • Mercure
2.1 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Restaurant
Room adapted for special needs.
1.9 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
1.9 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Roomservice
Meer hotels in Antwerpen bekijken
3 weken geleden beoordeeld

Geweldig hotel met een goede en vriendelijke service! Altijd weer genieten hier. Ik kom er vaker en zal dat ook blijven doen.

4 weken geleden beoordeeld

Goede tijd gehad. Goede faciliteiten. Donkere en stille kamer. Fantastisch ontbijt. Goede service. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed.

Datum van verblijf: juni 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Vivian

Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel/restaurant!

Wat een prachtige score! Bedankt! :-)

Hopelijk zien wij u een volgende keer bij ons in het hotel of restaurant?

Met vriendelijke groeten,

4 weken geleden beoordeeld

Waarschijnlijk zal het de periode tussen kerst en nieuwjaar zijn , als er een actie gelieven mij er dan van op de hoogte brengen vriendelijke groeten Benny

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is en dat alles naar wens was voor u.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel of restaurant te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 juni 2024

Mooie hotel Antwerpen de stad ligt aan je voeten, even een wandeling van een half uur en je bent in de stad.

Datum van verblijf: juni 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Annelies,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 juni 2024

Ondanks een slechte ontvangst bij de receptie een mooi weekend gehad, gezellig gegeten en een goed ontbijt gehad. We hebben ons 50jarig huwelijksfeest gezellig gevierd met onze kinderen en kleinkinderen

Beste Dick,

Hartelijk dank om de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring.

Wat vervelend om te horen dat het ontvangst niet is verlopen naar verwachting. Dit is uiteraard doorgegeven aan het afdelingshoofd, en wordt intern behandeld.

Fijn dat jullie verder wel hebben genoten van jullie 50jarig huwelijksfeest, proficiat!

Hopelijk zien we jullie nogmaals bij ons in Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,
Team Van der Valk Hotel Antwerpen