arwina269

Zoals altijd top hotel!fijn verblijf, ontbijt goed verzorgd

4,0 van 5 bollen1 jun 2024 beoordeeld
We hebben zoals altijd weer genoten in dit hotel !een echte aanrader om Antwerpen te verkennen.vriendelijk personeel.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste,

Hartelijk dank voor deze prachtige score!

Fijn dat jullie zoals altijd weer genoten hebben van jullie verblijf.

Wellicht tot snel!

• Mercure
  • Trip.com
2.1 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • Agoda.com
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 31 mei 2024

Hotel is top.
Helaas:
Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten in een van der valk hotel.
Alacarte gegeten en de kok had het stuk vlees prima gebakken,alleen het vlees is/was niet van restaurant kwaliteit,droge rumpsteak vanuit de supermarkt,van der Valk onwaardig.
Toetje cheesecake zo uit de vriezer met een bol vanillaijs en een berg framboze colie.
Gatverdamme familie van der Valk ga jullie je eige schamen om dit soort troep voor veel te veel geld bij ons op tafel te zetten.
Volgende keer maar een broodje kebap halen op de hoek.
van der Valk begint een beetje centerparcs te worden.
Vies en smerig ,je betaald voor de naam.
Ben nog member ook van van der Valk,gaan wij maar eens vanaf zien.

Kamertip: Niet gaan eten,valt zwaar tegen voor een van der Valk,zonde van de Euries.
Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons.
Wij waarderen uw eerlijkheid enorm.

De tevredenheid van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en wij betreuren het dan ook dat wij hier niet volledig in geslaagd zijn bij u. Wij bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan.

Uw feedback en opmerkingen zijn zorgvuldig genoteerd. De verschillende departementen zullen deze evalueren, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u een mooi verblijf te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 mei 2024

Prima verblijf gehad, was met vrienden een nachtje, inclusief avondje Carré, ook daarmee geholpen, kort gezegd, aanrader👌🏻

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2024

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Wij bedanken u heel graag voor de mooie score die u ons geeft en bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen.

Beoordeeld op 30 mei 2024

Helemaal prima, heerlijke bedden. Dicht bij centrum. Straat uit lopen , op de tram en in 10 minuten in het centrum.

Beste gast,

Beoordeeld op 27 mei 2024

Fijn hotel met op 5 minuten loopafstand tram richting Centraal Station.
Ontbijt en kamer waren goed.

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is en dat alles naar wens was voor u.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel of restaurant te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 mei 2024

Een heelgoed keurig schoon hotel met heerlijke bedden.
De volgende ochtend ook een heerlijk ontbijt met alles er op en er aan ook voor de glutenvrije mensen is er een keuze dus nee was een super weekendje weg met vriendinnen ik zou zeker dit hotel aanraden.

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024