arjanhartgerink

Dagtrip Antwerpen

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Fijn hotel met op 5 minuten loopafstand tram richting Centraal Station.
Ontbijt en kamer waren goed.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is en dat alles naar wens was voor u.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel of restaurant te mogen verwelkomen.

Volledig restitueerbaar
  • Agoda.com
2.3 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Meer hotels in Antwerpen bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Een heelgoed keurig schoon hotel met heerlijke bedden.
De volgende ochtend ook een heerlijk ontbijt met alles er op en er aan ook voor de glutenvrije mensen is er een keuze dus nee was een super weekendje weg met vriendinnen ik zou zeker dit hotel aanraden.

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Wij bedanken u heel graag voor de mooie score die u ons geeft en bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Met het openbaar vervoer 10 min van centrum Antwerpen.

Beste Gunter,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Beoordeeld op 19 mei 2024

Zeer goeie communicatie, via mail en whatsapp. Gezellige en nette kamer. Top service en was een aangenaam verblijf. Bij bestelling kamer was er een online betalings probleem en is zeer snel opgelost.

Beste Nick,

Super bedankt voor deze prachtige score!

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en dat de communicatie als vlot werd ervaren.

Hopelijk zien we u een volgende keer bij ons in Antwerpen!

Met vriendelijke groeten,
Team Van der Valk Hotel Antwerpen

Beoordeeld op 14 mei 2024

Gezin reis, leuk voor de kleine kinderen om te zwemmen in een verwarmd bad. Gratis parkeren en opladen van de electrische auto is mogelijk.

Beste,

Hartelijk dank voor deze prachtige score!

Fijn om te lezen dat u ten volle heeft genoten van jullie familiereis.

Hopelijk zien we jullie de volgende keer opnieuw bij ons!

Met vriendelijke groeten,
Team Van der Valk Hotel Antwerpen

Beoordeeld op 7 mei 2024

Fijn hotel op een goede plek vlakbij het centrum. Het eten is er wat rommelig geregeld en drankjes bij de receptie zijn asociaal duur. €5,50 voor 1 redbull dus neem zelf drinken mee voor in je hotel kamer!