mildred643
Rotterdam, Nederland

Gratis parkeren

4,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
Gezin reis, leuk voor de kleine kinderen om te zwemmen in een verwarmd bad. Gratis parkeren en opladen van de electrische auto is mogelijk.
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 23 mei 2024
Beste,

Hartelijk dank voor deze prachtige score!

Fijn om te lezen dat u ten volle heeft genoten van jullie familiereis.

Hopelijk zien we jullie de volgende keer opnieuw bij ons!

Met vriendelijke groeten,
  • Hampton
2.0 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
2.1 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • Trip.com
2.0 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2024

Fijn hotel op een goede plek vlakbij het centrum. Het eten is er wat rommelig geregeld en drankjes bij de receptie zijn asociaal duur. €5,50 voor 1 redbull dus neem zelf drinken mee voor in je hotel kamer!

Beoordeeld op 6 mei 2024

Mooi hotel, fijne ontvangst, een supergoed ontbijt, echt heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Wij bedanken u heel graag voor de mooie score die u ons geeft en bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 mei 2024

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant.
Prachtige kamer en een fantastisch ontbijt!

Datum van verblijf: april 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is en dat alles naar wens was voor u.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel of restaurant te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Het hotel overtrof mijn verwachtingen. De kamers waren zeer ruim en ik voelde me op mijn gemak. Heb geslapen als een roos.

Datum van verblijf: april 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Karen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Het was een fijn hotel, Vriendelijk personeel. Kamer was heerlijk en de bedden sliepen erg lekker. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd .Kortom genoten!

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Het is heel fijn te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in het hotel en dat alles naar wens was voor u.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.