sieradenvanb

Fijn hotel

4,0 van 5 bollen7 mei 2024 beoordeeld
Fijn hotel op een goede plek vlakbij het centrum. Het eten is er wat rommelig geregeld en drankjes bij de receptie zijn asociaal duur. €5,50 voor 1 redbull dus neem zelf drinken mee voor in je hotel kamer!
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • NH Collection
2.0 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
  • Mercure
2.1 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • Agoda.com
2.0 km van Van der Valk Hotel Antwerpen
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Mooi hotel, fijne ontvangst, een supergoed ontbijt, echt heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel

Datum van verblijf: mei 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Wij bedanken u heel graag voor de mooie score die u ons geeft en bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 mei 2024

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant.
Prachtige kamer en een fantastisch ontbijt!

Datum van verblijf: april 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is en dat alles naar wens was voor u.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel of restaurant te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Het hotel overtrof mijn verwachtingen. De kamers waren zeer ruim en ik voelde me op mijn gemak. Heb geslapen als een roos.

Datum van verblijf: april 2024
Van der Valk Hotel Antwerpen, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Karen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Van der Valk Hotel Antwerpen.

Bedankt om uw ervaring met ons te delen en wij hopen u nogmaals bij ons in het hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Het was een fijn hotel, Vriendelijk personeel. Kamer was heerlijk en de bedden sliepen erg lekker. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd .Kortom genoten!

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel.

Het is heel fijn te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in het hotel en dat alles naar wens was voor u.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Verlichting ging aan en uit,
Kon niet worden opgelost, omdat ze op de nood generator zaten.

Wij waren er 3 dagen en 2 nachten, maar het probleem kon niet worden opgelost.

Elke keer werd er gezegd we zijn er mee bezig.

Het is vooral irritant als je nog wat werk moet doen op de laptop en het licht gaat steeds aan en uit.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons.

Wij waarderen uw eerlijkheid enorm.

Helaas waren we genoodzaakt om over te schakelen naar de nood generator door verplichte werkzaamheden, hierdoor deed de verlichting het niet optimaal.

De tevredenheid van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en wij betreuren het dan ook dat wij hier niet volledig in geslaagd zijn bij u. Wij bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u een mooi verblijf te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,