Gratis annuleren tot 04/06/22
Gratis annuleren tot 03/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 134
TravelocityUS$ 134
Hotels.comUS$ 134
Beoordeeld op 17 januari 2022

De aankomst was verschrikkelijk. Ze wisten ons nauwelijks te vertellen hoe je met de tram in de stad kwam en hoe het daar werkte. Voor iemand van buiten is dit namelijk tamelijk lastig. Dit hotel ligt in een achterbuurt, wat betekent dat het gevoel niet geheel veilig is, en dat verdwijnt niet als er niet gewoon kundig personeel staat dat je wereldwijs maakt in de stad.

Het personeel scoort verder nog lager, want ze leken ook wel bij de receptie achter je rug om te praten. En stagiairs worden daar nauwelijks ondersteund.

Ontbijt en kamers waren prima.

Datum van verblijf: januari 2022
Stefanie De Landthsheer, Marketing van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2022

Beste meneer Vlieland,

Eerst en vooral bedankt voor uw bezoek aan ons hotel.

Het is heel jammer te lezen dat u uw aankomst bij ons in het hotel zo heeft beleefd.
Ik verschiet ervan dat mijn collega's u niet goed hebben kunnen helpen met u wegwijs te maken in onze mooie stad. Ik heb hier een notitie van gemaakt en ik volg dit verder op met mijn collega's zodat dit niet nogmaals voorvalt. Het is van groot belang dat onze gasten zich welkom voelen bij ons en hier hoort uiteraard een duidelijke uitleg bij. Het is dan ook heel jammer dat wij hier niet in geslaagd zijn bij u. Onze excuses hiervoor.

Ik wil u graag bedanken voor uw feedback en hiervoor uw tijd te nemen. Wij vinden dit heel belangrijk, want hier kunnen wij van leren en verder groeien.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer bij ons ontvangen, zodat wij u een fijne aankomst en verblijf kunnen bezorgen.

Katleen
Front Office Manager
Van der Valk Hotel Antwerpen

Beoordeeld op 11 januari 2022

Voor mijn 21e verjaardag had mijn vriend mij verrast met een nachtje weg. De prijs (rond de 175 euro 1 nacht goedkoopste kamer) is in verhouding met wat voor kamer we ervoor kregen vind ik veel te duur. Heb voor minder geld vele mooiere kamers gehad bij van der valk.
Als verrassing had mijn vriend een verjaardag pakket bijgeboekt voor 15 euro. Bij binnenkomst van de kamer viel ons meteen op dat dit pakket verre van die 15 euro waard is. Het was een niet professioneel en kinderachtig versierde kamer met wat ballonnen en er zou wat lekkers klaarstaan op de kamer dit waren un paar zuurtjes (zie foto). Het was een enorme tegenvaller en zeer zeker niet aan te raden dit erbij te boeken!!
Ik heb een klachtenmail gestuurd naar het hotel en kreeg als reactie dat dit nou eenmaal het pakket was en de prijs ervan ik vind het echt heel slecht niet alleen het pakket maar ook hoe ze omgaan met mijn klachtenmail je kan op zun minst de klant tegemoet komen voor een volgend bezoek!

Ontbijt was heel goed!

Beoordeeld op 10 januari 2022

Net hotel, mooie kamers alles vrij nieuw. Live cooking is erg lekker en met een redelijk ruim aanbod. Zeker een aanrader met ontbijt en diner!
Parkeren is wel een drama op een drukke zaterdag. Maar dat mag de pret niet drukken

Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij gaan altijd naar van der Valk,en moet zeggen dat het goed geregeld is zo in de Corona tijd.Mooie kamers en alles is zeer schoon.Hier vergeet je alle stress en lockdown in Nederland even.
Het is zonde voor alle ondernemers in Nederland te zien dat in België alles nog mogelijk is.
Het avond eten is heerlijk,vooral het ontbijt is goed!
Wat wel jammer is is dat alle Hollanders door elkaar lopen want het was erg druk en niet netjes zijn met de Corona regels.Wel leuk dat iedereen zo genoot van de vrijheid van het uit eten en drinken!
Wij komen zeker hier terug!

Kamertip: Geen negatieve ervaringen!
Datum van verblijf: januari 2022
Stefanie De Landthsheer, Marketing van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en om uw ervaring te delen. Heel fijn om te lezen dat u een geslaagd verblijf had. Hopelijk kunnen we u nog eens verwelkomen in ons hotel.

Stefanie - Front Office

Beoordeeld op 9 januari 2022

Dit hotelis prima, schone kamers. Gratis parkeerplek. Wel iets verder van de stad af. We hebben al reeds een aantal andere hotels geprobeerd in de klasse 4* en deze is wel een aanrader. Receptie en ander personeel verdiend een pluim

Beste,

Stefanie - Front Office