Beste meneer Vlieland,
Eerst en vooral bedankt voor uw bezoek aan ons hotel.
Het is heel jammer te lezen dat u uw aankomst bij ons in het hotel zo heeft beleefd.
Ik verschiet ervan dat mijn collega's u niet goed hebben kunnen helpen met u wegwijs te maken in onze mooie stad. Ik heb hier een notitie van gemaakt en ik volg dit verder op met mijn collega's zodat dit niet nogmaals voorvalt. Het is van groot belang dat onze gasten zich welkom voelen bij ons en hier hoort uiteraard een duidelijke uitleg bij. Het is dan ook heel jammer dat wij hier niet in geslaagd zijn bij u. Onze excuses hiervoor.
Ik wil u graag bedanken voor uw feedback en hiervoor uw tijd te nemen. Wij vinden dit heel belangrijk, want hier kunnen wij van leren en verder groeien.
Hopelijk mogen wij u een volgende keer bij ons ontvangen, zodat wij u een fijne aankomst en verblijf kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Katleen
Front Office Manager
Van der Valk Hotel Antwerpen