4 weken geleden beoordeeld

Een perfect hotel voor een weekendje Antwerpen.. De kamers worden opgeknapt , dat is ook nodig. Het ontbijt is fantastisch , wat een enorme keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Openbaar vervoer op loop afstand.

Datum van verblijf: september 2019
Joeijvanderwaals, shift leader van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons en bedankt voor de geweldige score die u ons hebt gegeven.
Ik zie dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, het is leuk om te lezen dat alles goed voor u was in ons hotel.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons vernieuwde hotel.

Met vriendelijke groeten,

Van der Valk Hotel Antwerpen

4 weken geleden beoordeeld

Bij aankomst vraag je af of dat je goed ziet. Buitenkant is niet het mooiste.
Wanneer je naar binnengaat zie je duidelijk dat het van der Valk is. Alles netjes en strak.

Kamer die we hadden was gedateerd en niet helemaal meer in orde.
Maar gezien dat ze bezig zijn met renoveren was het zeker acceptabel.

Zowel avond eten als ontbijt was uitstekend met geruime keuze.

4 weken geleden beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch ontbijt. Kamer gedateerd. Voor oudere mensen is het bad moeilijk te gebruiken en als douche te te gevaarlijk vanwege uitglijden in bad. Verder geen klachten.

Datum van verblijf: september 2019
Joeijvanderwaals, shift-leader van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste van Houselt,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het doet ons deugd om te horen dat ons ontbijtbuffet in de smaak viel bij u. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor de mooie woorden die u aan hen overheeft. Bij uw volgend bezoek aan Antwerpen staan we opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groet.

Van der valk Hotel Antwerpen

Dit hotel krijgt een * dikke* 10 van ons

Service- klantvriendelijk- comfort- ligging -eten- prijs..
We hebben het zeer naar ons zin gehad en zijn dik tevreden ondanks het feit dat we er ook voor ons werk waren....

Beste Gerda,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het doet ons deugd om te horen dat u zo een top verblijf heeft gehad bij ons. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor de mooie woorden die u aan hen overheeft. Bij uw volgend bezoek aan Antwerpen staan we opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groet.

Van der valk Hotel Antwerpen

4 weken geleden beoordeeld

Voor de prijs/kwaliteit verhouding een aanrader. Wegens de verbouwing/renovatie, welke ons bekend was, moest er enigermate comfort worden ingeleverd doch niet zodanig dat er echte negatieve effecten te melden waren, behoudens de luidruchige airco.

Beste hotelgast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Antwerpen.
Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat u niet teveel overlast heeft ondervonden van onze verbouwingen. Onze arico's in de kamer gaan ook allen vervangen worden.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Antwerpen